Potřebují PR kampaně v politice pravidla?

Kde: Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity

Kdy: 4. 4. 2024, od 16:30 do 18:30

 

Hlavním tématem diskuze bude stav politického marketingu v Česku a na Slovensku. Je politický marketing stále více agresivnější? Je na turbulentní a stále se měnící politické prostředí připravena jak česká, tak slovenská legislativa? Jakou roli hraje v politickém marketingu etika? Jaké byly z pohledu politického marketingu prezidentské volby v Česku a parlamentní volby na Slovensku? A jaké postavení mají v oboru předvolební průzkumy?

O těchto otázkách budou debatovat přední odborníci z oboru:

Petr Lesenský (APRA)
Otto Eibl (politolog – Fakulta sociálních studií Masarykovy univerzity)
Dušan Mikušovič (novinář – Denník N)
Katarína Remiaš (APRSR)
Michal Piško (Transparency International SK)
Matěj Kováč (Grayling SK)

Panelová diskuze bude rozdělena do čtyř tematických částí:

Česká politická současnost a nedávná minulost
Role etiky v politickém marketingu
Legislativní rámec politického marketingu
Předvolební průzkumy

Moderátorem panelové diskuze bude Marek Hlavica.

Akce je zdarma, není třeba se registrovat.

Případné dotazy k tématu můžete zasílat na email kriva@lesensky.cz