AKTUALITY

Absolutním vítězem soutěže LEMUR 2021 se stal vzdělávací projekt České televize, ocenění za přínos oboru patří Jiřímu Hrabovskému

Absolutním vítězem a držitelem zlatého Lemura šestnáctého ročníku oborové soutěže Lemur – Česká cena za public relations 2021 (LEMUR 2021) se stal projekt „ČT edu“, který vytvořila Česká televize. Cenu za přínos oboru získal Jiří Hrabovský z agentury Ewing. Ocenění pro nejlepší tiskové mluvčí získali Jiří Frölich z České obchodní inspekce a Václav Koukolíček ze společnosti Tesco. […]

Webinář: Jak Covid promění pořádání tiskových konferencí?

O tiskových konferencích bylo řečeno mnoho, ale v současné době dostávají novou podobu i význam. Za dobu vleklých opatření, se společnosti musely situaci přizpůsobit a přenést do online prostředí veškeré aktivity, včetně tiskových konferencí. Jaká je budoucnost tiskových konferencí a jak je budou společnosti využívat? Zmizí úplně, nebo nás čeká nová online budoucnost nejen tiskových konferencí? […]

Kampaň „Udělejme tečku“ hlásí první výsledky a dále se rozrůstá

Dobrovolnická iniciativa komunikačních agentur a expertů Cesta ven představuje první výsledky kampaně k očkování „Udělejme tečku“. V květnu se komunikace výrazně zintenzivnila a gradovat bude v průběhu června. Vzhledem k potřebě oslovovat stále mladší věkové kategorie se rozšiřuje také o sociální sítě a spolupráci s influencery. Do kampaně se zapojuje stále více subjektů a osobností. Kampaň, která odstartovala […]