AKTUALITY

Kampaň „Udělejme tečku“ zvýšila informovanost, počet stoupenců očkování díky ní roste

Kampaň „Udělejme tečku“, za níž stojí dobrovolnická iniciativa komunikačních agentur a expertů Cesta ven, prokazatelně ovlivňuje zájem o očkování v Česku. Osm z deseti Čechů tuto kampaň zaznamenalo. Stoupenců očkování je už sedm z deseti lidí.  Významně vzrostla informovanost: 83 % české populace říká, že má o očkování  dostatečné informace. Vyplývá to z výzkumů agentury Nielsen Admosphere pro iniciativu […]

Absolutním vítězem soutěže LEMUR 2021 se stal vzdělávací projekt České televize, ocenění za přínos oboru patří Jiřímu Hrabovskému

Absolutním vítězem a držitelem zlatého Lemura šestnáctého ročníku oborové soutěže Lemur – Česká cena za public relations 2021 (LEMUR 2021) se stal projekt „ČT edu“, který vytvořila Česká televize. Cenu za přínos oboru získal Jiří Hrabovský z agentury Ewing. Ocenění pro nejlepší tiskové mluvčí získali Jiří Frölich z České obchodní inspekce a Václav Koukolíček ze společnosti Tesco. […]

Webinář: Jak Covid promění pořádání tiskových konferencí?

O tiskových konferencích bylo řečeno mnoho, ale v současné době dostávají novou podobu i význam. Za dobu vleklých opatření, se společnosti musely situaci přizpůsobit a přenést do online prostředí veškeré aktivity, včetně tiskových konferencí. Jaká je budoucnost tiskových konferencí a jak je budou společnosti využívat? Zmizí úplně, nebo nás čeká nová online budoucnost nejen tiskových konferencí? […]