AKTUALITY

Spotřebitelé chtějí být fanoušky značek. Ale značky jim jdou málo naproti

Praha, 25. července 2024 – Fanoušci by byli, značky potenciál dostatečně nevyužívají – to je hlavní sdělení, které vychází z výzkumu, který pro Asociaci PR (APRA) připravila a zpracovala výzkumná společnost NMS Market Research. Reprezentativní výzkum na 1002 spotřebitelích starších 15 let se soustředil na intenzitu a pevnost jejich vazby na oblíbené značky. Letošní rok nabízí mimořádnou příležitost propojit […]

Absolutním vítězem České ceny za PR se stala kampaň Kytky pro chmel

Praha, 20. června 2024 – Dnes večer byli v centru DOX vyhlášeni vítězové České ceny za PR – Lemur. Absolutním vítězem 19. ročníku se stala agentura Svengali Communications s kampaní Kytky pro chmel pro klienta Plzeňský Prazdroj. Kromě Grand Prix tato kampaň bodovala i v dalších kategoriích a agentura Svengali získala nejvíce ocenění ze všech (celkem 9). Více než tři […]

Osobností roku podle APRA je Martin Ondráček

Praha, 10.6. – V letošním ročníku profesní soutěže Česká cena za PR – LEMUR bude nově uděleno ocenění Osobnost roku. Pořádající Asociace public relations (APRA) se rozhodla pravidelně oceňovat osobnosti, které v daném roce významně pomohly komunikovat důležité téma nebo zásadně přispěly ke kultivaci oboru komunikace. První oceněným je Martin Ondráček, cenu získává za svůj mimořádný projekt […]

Informace pro média: 
Marek Hlavica, výkonný ředitel
hlavica@apra.cz;
+420 602 373 196
www.apra.cz