AKTUALITY

Od října začíná jedinečný kurz pro začátečníky v PR a marketingu

ledáte kurz, ve kterém si vaši podřízení, kolegové či klienti rozšíří znalosti v PR a marketingu? Tak už nehledejte, protože PRague Communication Academy I. je šitá na míru právě vám! Od 5. října spouštíme certifikovaný kurz, který je určený zejména těm, kteří v PR a marketingu působí méně než tři roky. Kurz obsahuje devět odpoledních bloků a bude zakončen certifikovanou […]

Úroveň státního marketingu a PR je tristní. Podíl veřejných zakázek činí pouze 2 % z celkového objemu komunikačního trhu

Český stát nedostatečně komunikuje se svými občany a vypisuje malé množství veřejných zakázek. Jejich podíl totiž představuje pouhá 2 % z celkového objemu komunikačního trhu. U zemí západní Evropy představují veřejné zakázky zhruba 15-20 %. Vyplývá to z analýzy společnosti CEEC Research pro Asociaci komunikačních agentur (AKA) a Asociaci public relations (APRA). Objem veřejných zakázek v oblasti komunikace […]

Kampaň „Udělejme tečku“ zvýšila informovanost, počet stoupenců očkování díky ní roste

Kampaň „Udělejme tečku“, za níž stojí dobrovolnická iniciativa komunikačních agentur a expertů Cesta ven, prokazatelně ovlivňuje zájem o očkování v Česku. Osm z deseti Čechů tuto kampaň zaznamenalo. Stoupenců očkování je už sedm z deseti lidí.  Významně vzrostla informovanost: 83 % české populace říká, že má o očkování  dostatečné informace. Vyplývá to z výzkumů agentury Nielsen Admosphere pro iniciativu […]