AKTUALITY
Příjmy PR agentur rostou. V budoucnu se rozloučí s neprofitabilními klienty a posílí využití AI
Brno, 6. srpna 2024 – PR agentury zažívají dobré období. Jejich průměrné příjmy vloni rostly a rok 2024 vidí rovněž pozitivně. Celkem 52 % agentur totiž očekává lepší výsledky. Vyplývá to z průzkumu Asociace public relations (APRA), který realizovala výzkumná agentura NMS Market Research. Zatímco rok 2022 byl pro PR agentury návratem k normálu po covidové pandemii, rok […]
Spotřebitelé chtějí být fanoušky značek. Ale značky jim jdou málo naproti
Praha, 25. července 2024 – Fanoušci by byli, značky potenciál dostatečně nevyužívají – to je hlavní sdělení, které vychází z výzkumu, který pro Asociaci PR (APRA) připravila a zpracovala výzkumná společnost NMS Market Research. Reprezentativní výzkum na 1002 spotřebitelích starších 15 let se soustředil na intenzitu a pevnost jejich vazby na oblíbené značky. Letošní rok nabízí mimořádnou příležitost propojit […]
Absolutním vítězem České ceny za PR se stala kampaň Kytky pro chmel
Praha, 20. června 2024 – Dnes večer byli v centru DOX vyhlášeni vítězové České ceny za PR – Lemur. Absolutním vítězem 19. ročníku se stala agentura Svengali Communications s kampaní Kytky pro chmel pro klienta Plzeňský Prazdroj. Kromě Grand Prix tato kampaň bodovala i v dalších kategoriích a agentura Svengali získala nejvíce ocenění ze všech (celkem 9). Více než tři […]
KE STAŽENÍ
Informace pro média:
Marek Hlavica, výkonný ředitel
hlavica@apra.cz;
+420 602 373 196
www.apra.cz