AKTUALITY

Veřejný sektor investoval do komunikace v průměru tři miliony na zakázku, špičkové dodavatele však shání obtížně

Během prvního pololetí letošního roku veřejný sektor zadal v oblasti komunikace zakázky v hodnotě 1,043 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 22 %. Počet zakázek se meziročně prakticky nezměnil (letos za pololetí 359), výrazně se tedy zvedla průměrná hodnota projektů. Ta činí za první půlrok téměř tři miliony korun, zatímco za celý rok 2018 to […]

Příjmy PR agentur vzrostly o 3,5 %, trendem jsou digitální a sociální média

Čisté příjmy PR agentur na českém trhu loni meziročně vzrostly o 3,5 %. Zatímco v roce 2017 dosáhly příjmy očištěné od nákladů třetích stran hodnoty 675 milionů Kč, v loňském roce se vyšplhaly na bezmála 699 milionů Kč. Agenturám přibývají zakázky zejména v oblasti digitálních médií a sociálních sítí. Vyplývá to z oborového průzkumu, který […]

Vítězem soutěže LEMUR 2019 se stal projekt zajišťující onkologickým pacientkám moderní léčbu

Praha, 4. června 2019 – Absolutním vítězem čtrnáctého ročníku oborové soutěže LEMUR – České ceny za Public Relations 2019  (LEMUR) se stal projekt „Nejsem na odpis – boj za úhradu moderní léčby“ vytvořený agenturou Creative ADison pro společnost ONKO Unie. Cenu za přínos oboru Public Relations si odnesl Václav Pavelka. Slavnostní galavečer se poprvé konal […]

KE STAŽENÍ