AKTUALITY

APRA veřejným zadavatelům: dodržet zákonné lhůty nestačí

Asociace public relations (APRA) upozorňuje na krátké lhůty pro zpracování nabídek, se kterými pracují zadavatelé komunikačních kampaní z veřejného sektoru. U nejčastěji používaného typu zadávacího řízení, tzv. podlimitní zakázky, činí zákonná lhůta pro podání nabídek 11 pracovních dní od zahájení řízení. To považuje největší profesní PR organizace za nedostatečné a doporučuje zadavatelům, aby používali lhůtu 20 […]

Během covidu byl v PR největší zájem o media relations. Letos PR agentury očekávají růst především u content marketingu

Čisté příjmy PR agentur činily loni bezmála 665 milionů korun. Oproti obratu 707 milionů korun za rok 2019 tak v roce pandemie klesly příjmy očištěné od nákladů třetích stran o 5 %. Letos agentury předpokládají opětovný růst. Z hlediska typu nabízených služeb byl největší zájem o media relations, poroste význam content marketingu. Vyplývá to z tradičního oborového průzkumu, který zpracovala […]

Asociace public relations vystavuje červenou kartu Jiřímu Ovčáčkovi

Jiří Ovčáček nevykonává práci tiskového mluvčího prezidenta republiky eticky a v souladu s principy oboru. Proto se výkonná rada APRA rozhodla reagovat a zformulovala otevřený dopis, ve kterém se od jeho práce distancuje. Pokud s obsahem dopisu souhlasíte, připojte svůj podpis a podpořte tak iniciativu Asociace public relations (APRA). Vystavme společně Jiřímu Ovčáčkovi červenou kartu. […]