14. června od 16:30 se před slavnostním večerem ČCPR v Aureole uskuteční workshop k aktuálním projektům 12. ročníku České ceny za public relations. Prezentováno bude 8 z nejzajímavějších projektů letošního ročníku. Za kreativitu či efektivitu byly vybrány napříč všemi porotami ČCPR.

Prezentované projekty:

16:30 – 16:50 – Jedlo pre ajťákov – Martin Frýdl, AC&C Public Relations
16:55 – 17:15 – AEG – Strážci oblečení aneb jak zvýšit prodej o 200 % – Anna Dovillaire, doblogoo
17:20 – 17:40 – Vyděračské dopisy na podporu nového seriálu Sedmilhářky – Rudolf Kvíz, Konektor Social
17:45 – 18:05 – Pro důstojnost zemřelých a paměť živých: Rehabilitace starého židovského hřbitova v Prostějově – Tomáš Jelínek, Donath Business & Media
18:10 – 18:20 – coffee break
18:20 – 18:40    Tam, kde ostatní sbírají lajky, my děláme skutečný byznys – Barbora Šumanská, Ogilvy Prague
18:45 – 19:05 Krizová poezie – Michal Donath, Donath Business & Media
19:10 – 19:30 Závodní TOITOIky – Štěpán Dlouhý, Stance Communications
19:35 – 19:55 Jak IPM v ČR odkryl zákulisí amerických kampaní – Alžběta králová, Politický marketing

(„Náhradní projekty“: Sektival, Záchrana evropského ocelářství)