PRCA II.

Jediný certifikovaný kurz pro odborníky z PR a marketingu v České republice. Ve všech blocích je kladen důraz na rozvoj praktických dovedností. Workshopová forma pod vedením zkušených lektorů z byznysu umožňuje i výměnu zkušeností mezi jednotlivými účastníky kursu. Průměrné hodnocení přínosu kurzu hodnotí sami absolventi známkou 1,2

Pro koho je kurz určen?

Pro absolventy PRCA I, kteří chtějí kontinuálně zvyšovat svou kvalifikaci dalším stupněm studia

Pro praktiky s minimálně tříletou zkušeností v PR, kteří chtějí prohloubit své znalosti a podělit se o zkušenosti s kolegy

Pro všechny specialisty, kteří PR využívají ve své práci – například HR manažery, brand manažery, marketingové manažery, obchodníky apod.

Každý semestr se skládá z 8 půldenních seminářů. Semináře se konají jeden den v osmi po sobě jdoucích týdnech.
Podstatná část semináře v programu PRCA II je věnována praktickému workshopu, který nabízí i výměnu zkušeností s kolegy. Zpětnou vazbu poskytuje lektor. V některých seminářích se můžete těšit na exkluzívní hosty z praxe.
Semestr je zakončen závěrečnou prací, která je podmínkou k udělení certifikátu. 
Přihlásit se můžete na CELÝ KURZ za zvýhodněnou cenu nebo na JEDNOTLIVÉ SEMINÁŘE samostatně.

 

  • Základní cena:                 24.000,- Kč
  • Zvýhodněná cena:          21.000,- Kč (platí při objednání celého kurzu)
  • Cena pro členy APRA:   18.000,- Kč
  • Cena semináře:                3.000,- Kč
  • ceny jsou uvedeny bez DPH

Již nyní se můžete přihlásit a tím si zajistit místo v naší PRague Communication Academy II.

Přihlásit se

 

 

Obsah kurzu:
4. 4. 2023
Blok 1 – Etika v PR
               Lektor:
               PR ve firemní praxi, reputation management
               Lektor: 

 

11. 4. 2023
Blok 2 – Employer branding – nová klíčová kategorie pro budování značky
                Lektor: Alžběta Běličová, EPIC PR
                Nefinanční reporting, Corporate social responsibility (CSR)
                Lektor: Veronika ZahradníkováPRAM Consulting

 

18. 4. 2023
Blok 3 – Public affairs a lobbying
                Lektor: Jakub Hudec, Grayling

 

25. 4. 2023
Blok 4 – Krizová komunikace a issue management v době tradičních i nových médií
                Lektor: Marcel Bodnár, Fleishman

 

2. 5. 2023
Blok 5 – Digitální PR II
– Proč se vztahy s veřejností neobejdou bez digitálních kompetencí

Co se mimo jiné dozvíte?

  • Co je a co není strategie digitální komunikace
  • Jak v digitálu pracovat s daty a cílovými skupinami
  • Influenceři, hateři a komunity

Workshop na téma – Příprava komunikační strategie na sociální sítě

               Lektor: Rudolf Kvíz, KNKTR Digital
               Exkluzivní host: TBD

 

9. 5. 2023
Blok 6 – PESO – komplexní komunikační model a hodnocení PR
 – Při segmentaci mediálních kanálů, které máme při tvorbě komunikačních kampaní k dispozici, nám velmi dobře poslouží metoda PESO. Největší přidanou hodnotou komunikačního modelu PESO je jeho efektivita v tvorbě obsahu a možnostech měření dané kampaně. Při tvorbě obsahu pro model PESO vycházíme z jedné ideje, iniciačního momentu, který následně komunikujeme ve všech komunikačních kanálech, které máme k dispozici.

Co se mimo jiné dozvíte:

  • Moderní trendy a nástroje v oblasti měření komunikace
  • Jak měřit komunikaci, aby výsledky zaujaly i vašeho šéfa

V rámci workshopu si vyzkoušíte nástroje společnosti Imper

                Lektor: Patrik Schober, PRAM Consulting

 

16. 5. 2023
Blok 7 – PR strategie – profesionální přístup k budování reputace
                Lektor: Tadeáš Novák, PR.Konektor

 

23. 5. 2023
Blok 8 – Jak se postavit k dezinformacím
                Lektor: Michal Vlasák

 

               Zkouška 

 

  Více informací