PRCA II.
Jediný certifikovaný kurz pro odborníky z PR a marketingu v České republice. Ve všech blocích je kladen důraz na rozvoj praktických dovedností. Workshopová forma pod vedením zkušených lektorů z byznysu umožňuje i výměnu zkušeností mezi jednotlivými účastníky kursu. Průměrné hodnocení přínosu kurzu hodnotí sami absolventi známkou 1,2
Pro koho je kurz určen?
Pro absolventy PRCA I, kteří chtějí kontinuálně zvyšovat svou kvalifikaci dalším stupněm studia
Pro praktiky s minimálně tříletou zkušeností v PR, kteří chtějí prohloubit své znalosti a podělit se o zkušenosti s kolegy
Pro všechny specialisty, kteří PR využívají ve své práci – například HR manažery, brand manažery, marketingové manažery, obchodníky apod.
Každý semestr se skládá z 8 půldenních seminářů. Semináře se konají jeden den v osmi po sobě jdoucích týdnech.
Podstatná část semináře v programu PRCA II je věnována praktickému workshopu, který nabízí i výměnu zkušeností s kolegy. Zpětnou vazbu poskytuje lektor. V některých seminářích se můžete těšit na exkluzívní hosty z praxe.
Semestr je zakončen závěrečnou prací, která je podmínkou k udělení certifikátu.
Přihlásit se můžete na CELÝ KURZ za zvýhodněnou cenu nebo na JEDNOTLIVÉ SEMINÁŘE samostatně.
- Základní cena: 24.000,- Kč
- Zvýhodněná cena: 21.000,- Kč (platí při objednání celého kurzu)
- Cena pro členy APRA: 18.000,- Kč
- Cena semináře: 3.000,- Kč
- ceny jsou uvedeny bez DPH
Již nyní se můžete přihlásit a tím si zajistit místo v naší PRague Communication Academy II.
Přihlásit se
Obsah kurzu:
4. 4. 2023
Blok 1 – Etika v PR
Lektor:
PR ve firemní praxi, reputation management
Lektor:
11. 4. 2023
Blok 2 – Employer branding – nová klíčová kategorie pro budování značky
Lektor: Alžběta Běličová, EPIC PR
Nefinanční reporting, Corporate social responsibility (CSR)
Lektor: Veronika Zahradníková, PRAM Consulting
18. 4. 2023
Blok 3 – Public affairs a lobbying
Lektor: Jakub Hudec, Grayling
25. 4. 2023
Blok 4 – Krizová komunikace a issue management v době tradičních i nových médií
Lektor: Marcel Bodnár, Fleishman
2. 5. 2023
Blok 5 – Digitální PR II
– Proč se vztahy s veřejností neobejdou bez digitálních kompetencí
Co se mimo jiné dozvíte?
- Co je a co není strategie digitální komunikace
- Jak v digitálu pracovat s daty a cílovými skupinami
- Influenceři, hateři a komunity
Workshop na téma – Příprava komunikační strategie na sociální sítě
Lektor: Rudolf Kvíz, KNKTR Digital
Exkluzivní host: TBD
9. 5. 2023
Blok 6 – PESO – komplexní komunikační model a hodnocení PR
– Při segmentaci mediálních kanálů, které máme při tvorbě komunikačních kampaní k dispozici, nám velmi dobře poslouží metoda PESO. Největší přidanou hodnotou komunikačního modelu PESO je jeho efektivita v tvorbě obsahu a možnostech měření dané kampaně. Při tvorbě obsahu pro model PESO vycházíme z jedné ideje, iniciačního momentu, který následně komunikujeme ve všech komunikačních kanálech, které máme k dispozici.
Co se mimo jiné dozvíte:
- Moderní trendy a nástroje v oblasti měření komunikace
- Jak měřit komunikaci, aby výsledky zaujaly i vašeho šéfa
V rámci workshopu si vyzkoušíte nástroje společnosti Imper
Lektor: Patrik Schober, PRAM Consulting
16. 5. 2023
Blok 7 – PR strategie – profesionální přístup k budování reputace
Lektor: Tadeáš Novák, PR.Konektor
23. 5. 2023
Blok 8 – Jak se postavit k dezinformacím
Lektor: Michal Vlasák
Zkouška