PRCA II.

Jediný certifikovaný kurz pro odborníky z PR a marketingu v České republice.

Pro koho je kurz určen?

Kurz PRague Communication Academy II. je určený pro profesionály v oblasti PR, kteří v oboru působí delší dobu (nad tři roky) a jsou zodpovědní za vytvoření a nastavení komunikační strategie, případně vedou tým PR a marketingu.

Každý semestr se skládá z 9 půldenních seminářů zakončených zkouškou s certifikátem.

Přihlásit se můžete na CELÝ KURZ a získáte akční slevu 6.000,- Kč, nebo na JEDNOTLIVÉ SEMINÁŘE samostatně.

 

  • Základní cena:                 27.000,- Kč
  • Zvýhodněná cena:          21.000,- Kč (platí při objednání celého kurzu)
  • Cena pro členy APRA:  18.000,- Kč
  • Cena semináře:                 3.000,- Kč
  • ceny jsou uvedeny bez DPH

Chcete se jako první dozvědět o vyhlášených termínech naší akademie a předběžně si rezervovat místo?

Předběžná rezervace termínu

 

Obsah kurzu:
Blok 1 – PR ve firemní praxi, reputation management
               Employer branding – nová klíčová kategorie pro budování  značky
               Lektorka: Luďka Raimondová, konzultantka
Blok 2 – Corporate social responsibility (CSR)
              Lektorka: Markéta Kaclová, PR.Konektor
                                Martina Kemrová, vedoucí komunikace KÚ Středočeského kraje

 

Blok 3 – Public affairs a lobbying
                Lektor: Pavel Vlček, prezident Asociace provozovatelů mobilních sítí
Blok 4 – Krizová komunikace a issue management v době tradičních i nových médií
                Lektor: Marcel Bodnár, FleishmanHillard
                             Lenka Karlíková, FleishmanHillard
Blok 5 – Jak se postavit k dezinformacím
                Lektor: Michal Vlasák, Havas
Blok 6 – Digitální PR II
               Lektor: Petr Vejrážka, Ewing
Blok 7 – Hodnocení PR a komplexní komunikační model PESO
                Lektoři: Magdalena HoránskaEva Růžičková, Newton Media
              Patrik Schober, Pram Consulting
Blok 8 – PR strategie – profesionální přístup k budování reputace
                Lektor: Tadeáš Novák, PR.Konektor
Blok 9 – Plánování PR kampaní
                Lektor: Patrik Schober, Pram Cosulting
                Případové studie, úspěšné projekty
               Zkouška 

 


Mediální partner: