AKTUALITY
Příjmy PR agentur rostou. V budoucnu se rozloučí s neprofitabilními klienty a posílí využití AI
Brno, 6. srpna 2024 – PR agentury zažívají dobré období. Jejich průměrné příjmy vloni rostly a rok 2024 vidí rovněž pozitivně. Celkem 52 % agentur totiž očekává lepší výsledky. Vyplývá to z průzkumu Asociace public relations (APRA), který realizovala výzkumná agentura NMS Market Research. Zatímco rok 2022 byl pro PR agentury návratem k normálu po covidové pandemii, rok […]
Spotřebitelé chtějí být fanoušky značek. Ale značky jim jdou málo naproti
Praha, 25. července 2024 – Fanoušci by byli, značky potenciál dostatečně nevyužívají – to je hlavní sdělení, které vychází z výzkumu, který pro Asociaci PR (APRA) připravila a zpracovala výzkumná společnost NMS Market Research. Reprezentativní výzkum na 1002 spotřebitelích starších 15 let se soustředil na intenzitu a pevnost jejich vazby na oblíbené značky. Letošní rok nabízí mimořádnou příležitost propojit […]
Absolutním vítězem České ceny za PR se stala kampaň Kytky pro chmel
Praha, 20. června 2024 – Dnes večer byli v centru DOX vyhlášeni vítězové České ceny za PR – Lemur. Absolutním vítězem 19. ročníku se stala agentura Svengali Communications s kampaní Kytky pro chmel pro klienta Plzeňský Prazdroj. Kromě Grand Prix tato kampaň bodovala i v dalších kategoriích a agentura Svengali získala nejvíce ocenění ze všech (celkem 9). Více než tři […]
NOVINKY Z AGENTUR
Generální shromáždění APRA
Generálního shromáždění Asociace public relations, které se uskuteční ve středu 10. února 2021 od 17:00 hodin. V důsledku vládních opatření se letošní zasedání bude konat online. Na letošním Generálním shromáždění se bude volit výkonná a revizní rada. Aktuální program je k nahlédnutí zde.
Ewing představuje novou vlastnickou strukturu i vizuální identitu
Agentura Ewing Public Relations vstupuje do další etapy své více než pětadvacetileté existence, její řady se totiž rozšíří o čtyři nové společníky. Se změnou ve vedení společnosti také zkracuje své jméno na Ewing a kompletně se rebranduje. Komunikační agentura Ewing rozšiřuje řady partnerů. Těmi se nově stanou Radka Hrstková, Martin Jaroš, Jan Sedláček a Ondřej Pechar. Žádný z nich […]
Důslednou komunikací lze zvýšit prodeje a získat obchodní kontakty
V tradičním prostředí pražské kavárny Olive se ve čtvrtek 18. června konal čtrnáctý PR Brunch, který ve spolupráci s Mediářem tradičně uspořádala PR agentura Pram Consulting. Jeho hlavním tématem byla customer journey a o své zkušenosti se mimo jiné podělili Jitka Němečková z Plzeňského Prazdroje či Ondřej Krátký z přepravní společnosti Liftago. Více informací naleznete zde.