Nejlepší nabídka za nejlepší cenu?

 

 

 

 

Vybírejte agenturu podle osvědčených postupů

Stačí kliknout!

AKTUALITY

AI nástroje v komunikačních agenturách mění jejich práci

• Jen dvě oslovené agentury se AI vyhýbají • Předpověď masivního propouštění se neplní, někde se naopak nabírá • Větší vliv má AI na práci v reklamních agenturách než v PR • Další výsledky zveřejníme na workshopu AKA 26. listopadu (Praha, 21. listopadu) Umělá inteligence pronikla do všech sfér reklamní a PR branže a používají […]

APRA uvádí kurz PR profesionál

Praha 11.11. 2024 – Komplexní kurs pokrývající všechny podstatné disciplíny oboru jako sérii on-line lekcí zveřejnila Asociace PR (APRA). Deset seniorních profesionálů se věnuje tématům jako budování vztahů s medii, měření dopadu komunikace, pořádání eventů, strategické plánování a dalších. Kurz je k dispozici na www.prprofesional.cz „V posledních letech jsme měli pocit, že forma prezenčních akademií […]

Focus Report

Focus Report je historicky prvním mezinárodním projektem, který shrnuje situaci a perspektivy PR ve středoevropském regionu. Seniorní experti z Maďarska, Česka, Slovenska a Polska pojednali 11 kapitol na zásadní témata oboru, stručně představily své trhy. Mezi 70 autory a editory jsou také přispěvatelé z řad APRA. Report je volně k dispozici zde.

NOVINKY Z AGENTUR

Generální shromáždění APRA

Generálního shromáždění Asociace public relations, které se uskuteční ve středu 10. února 2021 od 17:00 hodin. V důsledku vládních opatření se letošní zasedání bude konat online.  Na letošním Generálním shromáždění se bude volit výkonná a revizní rada. Aktuální program je k nahlédnutí zde.

Ewing představuje novou vlastnickou strukturu i vizuální identitu

Agentura Ewing Public Relations vstupuje do další etapy své více než pětadvacetileté existence, její řady se totiž rozšíří o čtyři nové společníky. Se změnou ve vedení společnosti také zkracuje své jméno na Ewing a kompletně se rebranduje. Komunikační agentura Ewing rozšiřuje řady partnerů. Těmi se nově stanou Radka Hrstková, Martin Jaroš, Jan Sedláček a Ondřej Pechar. Žádný z nich […]

Důslednou komunikací lze zvýšit prodeje a získat obchodní kontakty

V tradičním prostředí pražské kavárny Olive se ve čtvrtek 18. června konal čtrnáctý PR Brunch, který ve spolupráci s Mediářem tradičně uspořádala PR agentura Pram Consulting. Jeho hlavním tématem byla customer journey a o své zkušenosti se mimo jiné podělili Jitka Němečková z Plzeňského Prazdroje či Ondřej Krátký z přepravní společnosti Liftago. Více informací naleznete zde.

Partneři

Mediální partner