Do 12. ročníku České ceny za public relations bylo přihlášeno 156 projektů, většina z nich do více kategorií. Celkový počet přihlášek se tak vyšplhal na rekordních 310. Projekty se utkají ve 22 kategoriích, které bude hodnotit 7 porot složených ze 70 odborníků z oboru. Ceny si vítězové převezmou 14. června 2017.

Všechny kategorie 12. ročníku Ceny jsou velmi dobře obsazené. K nejsilněji zastoupeným patří již tradičně kategorie  B2C (36 projektů) spolu s kategorií Akce a události (36). Velký výběr slibuje i kategorie Digital & social media (21), Společenská odpovědnost a filantropie (20) či Spotřební zboží (19).

V počtu přihlášek letos dominují agentury AMI Communications (29), PR.Konektor a Konektor Social (26), Bison & Rose (15), Native PR (15), Ogilvy (9).

Patrik Schober, člen Výkonné rady APRA k letošnímu ročníku dodává:   I po dvanácti letech naše soutěž stále roste a s počtem přihlášek roste i jejich kvalita, což dokazuje zvyšující se zájem firem o oblast public relations.”

Vzhledem k vysokému počtu projektů bude i ve 12. ročníku ČCPR sestaveno celkem 7 nezávislých komisí složených ze 70 odborníků a osobností působících v Public Relations a příbuzných oborech.  Poroty budou projekty hodnotit ve třech samostatných kolech, z nichž vzejde i absolutní vítěz soutěže.
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhne 14. června 2017, a to již tradičně ve 27. patře budovy City Tower, v prostorách kongresového centra a následně v restauraci Aureole. Večerem bude provázet Ondřej Hejma.

Srovnání počtu projektů a přihlášek za posledních 10 let trvání Ceny:

ČCPR 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
PROJEKTY 63 95 102 136 118 146 155 113 156
PŘIHLÁŠKY 116 138 171 203 209 272 272 237 310