PRCA II. 2023 – Praha
Bloky kurzu:
Blok 1 - PR ve firemní praxi, reputation management
PR ve firemní praxi, reputation management - Radek Vítek
Úvodní seminář nadstavbového kurzu se bude věnovat tématu firemní reputace, která je nedílnou součástí managementu firmy. Vymezíme si vazbu image společnosti a reputace a začlenění aktivit do celofiremní komunikace, včetně jejího měření. Nedílnou součástí bude i etický rozměr firemních aktivit v oblasti reputace a public relations.
Lektoři:
Radek Vitek - Head of Brand Reputation, MSL Czech Republic
04.04.2023 , 15:00 – 18:00 hodin
Úvodní seminář nadstavbového kurzu se bude věnovat tématu firemní reputace, která je nedílnou součástí managementu firmy. Vymezíme si vazbu image společnosti a reputace a začlenění aktivit do celofiremní komunikace, včetně jejího měření. Nedílnou součástí bude i etický rozměr firemních aktivit v oblasti reputace a public relations.
Lektoři:
Radek Vitek - Head of Brand Reputation, MSL Czech Republic
04.04.2023 , 15:00 – 18:00 hodin
Blok 2 - Employer branding – nová klíčová kategorie pro budování značky, Etika v PR, Dezinformace – jak se vypořádat s fenoménem dnešní doby?
1. Employer branding – nová klíčová kategorie pro budování značky - Ladislav Jelen
V tomto bloku přednášky se budeme zabývat fenoménem současné doby, a to budováním značky zaměstnavatele, která se při nedostatku pracovních sil stává významným faktorem rozvoje samotných společností. Charakterizujeme si základní pojemy, zdůrazníme nutnost strategického přístupu, nastavení EVP (Employer Value Proposition) a probereme spolu nejčastěji používané PR nástroje pro budování tohoto typu značky. Zvláštní pozornost budeme věnovat i oblasti CSR ve vazbě k employer brandingu. Nedílnou součástí tématu je i role CEO.
2. Dezinformace – jak se vypořádat s fenoménem dnešní doby? - Michal Vlasák
Obsah přednášky:
- Jak se připravit a co dělat, když vaší značku ohrožují dezinformace?
- Příklady ze světa i z ČR.
- Klasifikace šiřitelů dezinformací.
- Přehled české dezinformační scény.
Lektoři:
Ladislav Jelen - Coca-Cola-HBC
Michal Vlasák - PR konzultant
11.04.2023 , 13:45 – 14:45 a 15:00 – 18:00 hodin
V tomto bloku přednášky se budeme zabývat fenoménem současné doby, a to budováním značky zaměstnavatele, která se při nedostatku pracovních sil stává významným faktorem rozvoje samotných společností. Charakterizujeme si základní pojemy, zdůrazníme nutnost strategického přístupu, nastavení EVP (Employer Value Proposition) a probereme spolu nejčastěji používané PR nástroje pro budování tohoto typu značky. Zvláštní pozornost budeme věnovat i oblasti CSR ve vazbě k employer brandingu. Nedílnou součástí tématu je i role CEO.
2. Dezinformace – jak se vypořádat s fenoménem dnešní doby? - Michal Vlasák
Obsah přednášky:
- Jak se připravit a co dělat, když vaší značku ohrožují dezinformace?
- Příklady ze světa i z ČR.
- Klasifikace šiřitelů dezinformací.
- Přehled české dezinformační scény.
Lektoři:
Ladislav Jelen - Coca-Cola-HBC
Michal Vlasák - PR konzultant
11.04.2023 , 13:45 – 14:45 a 15:00 – 18:00 hodin
Blok 3 - Public affairs a lobbying
Public affairs a lobbying - Jakub Hudec
- Public Affairs v kontextu Public Relations a komunikace
• Public Affairs, Government relations, Lobbying
- Typy / druhy / formy lobbyingu
- Strategie, techniky a nástroje Public Affairs
- Regulace a etické standardy PA
- Příklady zajímavých PA kampaní
Cílem této lekce je představení role Public Affairs v rámci organizace, seznámení se s typickými aktivitami, které k ní patří, včetně přehledu běžně využívaných nástrojů. Klíčové je zasazení této disciplíny do kontextu nejen komunikační, ale především byznysové strategie.
Lektoři:
Jakub Hudec - Head of Public Affairs, Grayling Czech Republic
18.04.2023 , 13:45 - 18:00 hodin
- Public Affairs v kontextu Public Relations a komunikace
• Public Affairs, Government relations, Lobbying
- Typy / druhy / formy lobbyingu
- Strategie, techniky a nástroje Public Affairs
- Regulace a etické standardy PA
- Příklady zajímavých PA kampaní
Cílem této lekce je představení role Public Affairs v rámci organizace, seznámení se s typickými aktivitami, které k ní patří, včetně přehledu běžně využívaných nástrojů. Klíčové je zasazení této disciplíny do kontextu nejen komunikační, ale především byznysové strategie.
Lektoři:
Jakub Hudec - Head of Public Affairs, Grayling Czech Republic
18.04.2023 , 13:45 - 18:00 hodin
Blok 5 - Digitální PR II
Digitální PR II - Rudolf Kvíz
Obsah přednášky:
- Digitální komunikační kanály a formáty
- Praktické ukázky digitálních strategií pro B2B a B2C
- Správné vyhodnocování digitálního marketingu
- Trendy digitální komunikace pro v dalších letech
- Case studies
Lektoři:
Rudolf Kvíz - Executive Director, Konektor
25.04.2023 , 13:45 - 18:00 hodin
Obsah přednášky:
- Digitální komunikační kanály a formáty
- Praktické ukázky digitálních strategií pro B2B a B2C
- Správné vyhodnocování digitálního marketingu
- Trendy digitální komunikace pro v dalších letech
- Case studies
Lektoři:
Rudolf Kvíz - Executive Director, Konektor
25.04.2023 , 13:45 - 18:00 hodin
Blok 4 – Krizová komunikace a issue management v době tradičních i nových médií
Krizová komunikace a issue management v době tradičních i nových médií - Marcel Bodnár
Když udeří krize
- Jak poznat, že firma čelí krizové komunikaci
- Co všechno může krizi způsobit a jaké jsou důsledky, když se krize neřeší
- Proč být na krizi připraven a na co všechno myslet
- Co dělat a co nedělat, když krize skutečně přijde
- Proč reagovat v řádu hodin dávno nestačí
- Zkouška krize nanečisto
Lektoři:
Marcel Bodnár - Client Director, FleishmanHillard
02.05.2023 , 13:45 - 18:00 hodin
Když udeří krize
- Jak poznat, že firma čelí krizové komunikaci
- Co všechno může krizi způsobit a jaké jsou důsledky, když se krize neřeší
- Proč být na krizi připraven a na co všechno myslet
- Co dělat a co nedělat, když krize skutečně přijde
- Proč reagovat v řádu hodin dávno nestačí
- Zkouška krize nanečisto
Lektoři:
Marcel Bodnár - Client Director, FleishmanHillard
02.05.2023 , 13:45 - 18:00 hodin
Blok 6 - PESO – komplexní komunikační model a hodnocení PR
PESO – komplexní komunikační model a hodnocení PR - Patrik Schober
Během přednášky se budeme věnovat několika klíčovým tématům, která se vážou ke komplexnímu hodnocení PR výstupů. V prvé řadě se budeme věnovat obecně tématu hodnocení, nutnosti hodnocení a vybranými názory odborníků k tomuto tématu.
Lektoři:
Patrik Schober - Zakladatel a ředitel PRAM Consulting s.r.o.
09.05.2023 , 13:45 - 18:00 hodin
Během přednášky se budeme věnovat několika klíčovým tématům, která se vážou ke komplexnímu hodnocení PR výstupů. V prvé řadě se budeme věnovat obecně tématu hodnocení, nutnosti hodnocení a vybranými názory odborníků k tomuto tématu.
Lektoři:
Patrik Schober - Zakladatel a ředitel PRAM Consulting s.r.o.
09.05.2023 , 13:45 - 18:00 hodin
Blok 7 - PR strategie – profesionální přístup k budování reputace
PR strategie – profesionální přístup k budování reputace - Tadeáš Novák
PR strategie – profesionální přístup k budování reputace
- Co je to vlastně PR strategie
- Různé přístupy a struktury strategií
- Frameworky pro strategické plánování integrované kampaně
- Použití frameworku SEE-THINK-DO-CARE v oblasti PR
- Hodnotové křivky a jejich význam pro PR strategii
- KPI a měřitelnost výsledků
- Ukázky a příklady z praxe
Lektoři:
Tadeáš Novák - Communications Strategist v PR.Konektor
16.05.2023 , 13:45 - 18:00 hodin
PR strategie – profesionální přístup k budování reputace
- Co je to vlastně PR strategie
- Různé přístupy a struktury strategií
- Frameworky pro strategické plánování integrované kampaně
- Použití frameworku SEE-THINK-DO-CARE v oblasti PR
- Hodnotové křivky a jejich význam pro PR strategii
- KPI a měřitelnost výsledků
- Ukázky a příklady z praxe
Lektoři:
Tadeáš Novák - Communications Strategist v PR.Konektor
16.05.2023 , 13:45 - 18:00 hodin
Blok 8 - Etika v PR, Corporate social responsibility (CSR) jako součást DNA zdravé společnosti
Etika v PR - Vladimír Bystrov
Aby byl obor public relations dlouhodobě udržitelný, aby byl důvěryhodný, musí se snažit udržovat diskusi o etických hranicích. V krátkém exkurzu probereme etické kodexy APRA, nahlédneme to těch zahraničních i do obdobných kodexů médií. Podíváme se na zákonná omezení a projdeme i typická dilemata, se kterými se PR profesionál v praxi potkává.
2. Corporate social responsibility (CSR) jako součást DNA zdravé společnosti - Veronika Zahradníková + Martin Březina
Corporate social responsibility patří poslední desetiletí mezi trvale diskutované téma jak z pohledu firemních projektů, tak i z pohledu celospolečenského. Sylabus akcentuje diskuze v úvodní části i v části věnované kritickým ohlasům na tyto firemní aktivity.
Lektoři:
Vladimír Bystrov - Bison & Rose
Veronika Zahradníková - Business Development Manager, PRAM Consulting s.r.o.
Martin Březina - Marketingový manažer pro komunikaci, PRAM Consulting s.r.o.
23.05.2023 , 13:45 – 15:45 a 16:00 – 18:00 hodin
Aby byl obor public relations dlouhodobě udržitelný, aby byl důvěryhodný, musí se snažit udržovat diskusi o etických hranicích. V krátkém exkurzu probereme etické kodexy APRA, nahlédneme to těch zahraničních i do obdobných kodexů médií. Podíváme se na zákonná omezení a projdeme i typická dilemata, se kterými se PR profesionál v praxi potkává.
2. Corporate social responsibility (CSR) jako součást DNA zdravé společnosti - Veronika Zahradníková + Martin Březina
Corporate social responsibility patří poslední desetiletí mezi trvale diskutované téma jak z pohledu firemních projektů, tak i z pohledu celospolečenského. Sylabus akcentuje diskuze v úvodní části i v části věnované kritickým ohlasům na tyto firemní aktivity.
Lektoři:
Vladimír Bystrov - Bison & Rose
Veronika Zahradníková - Business Development Manager, PRAM Consulting s.r.o.
Martin Březina - Marketingový manažer pro komunikaci, PRAM Consulting s.r.o.
23.05.2023 , 13:45 – 15:45 a 16:00 – 18:00 hodin
PŘIHLÁŠKA