Součástí APRA se v první polovině roku staly komunikační a marketingová oddělení společností ČEPS, České televize, Českého statistického úřadu. Dalšími nově přijatými společnostmi jsou Protext ČTK, Monitora, Sazka, Marketingové oddělení Univerzity Karlovy, Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy a Škoda Auto.

Po více než dvaceti letech fungování asociace, která do této doby sdružovala výhradně PR agentury. Od září se tzv. přidruženými členy mohou stát i firmy, které nepodnikají v oblasti komunikace či marketingu, ale mají vlastní PR týmy. „Na zavedení změn jsme se připravovali několik let. Těší nás zájem o nový druh členství v APRA a s radostí vítáme mezi námi významné společnosti a organizace,“ uvádí Rostislav Starý, člen výkonné rady Asociace public relations. Při tvorbě konceptu přidruženého členství se APRA inspirovala v zahraničí, kde podobné modely fungují velmi dobře mnoho let.

APRA si od přidruženého členství slibuje vytvoření širší odborné platformy, která bude podporovat další rozvoj a profesionalizaci oboru a stimulovat diskusi o aktuálních tématech a trendech, které zajímají agentury i zadavatele. „Dlouho jsme cítili potřebu PR a marketingových manažerů firem scházet se nejen na konferencích,“ popisuje důvody vzniku přidruženého členství Rostislav Starý. Pro naše nováčky jsme připravili speciální akce a workshopy, kde budou mít možnost načerpat informace a získat zkušenosti nejen odborníků z public relations,“ doplňuje výčet benefitů.

Přidružení členové mají možnost čerpat zajímavé benefity a slevy na vzdělávací akce, konference a soutěže, které APRA pořádá. Mezi ně patří blížící se PR Summit, který každoročně přináší zajímavá témata, oborová soutěž LEMUR – Česká cena za PR, vzdělávací kurz Prague Communications Academy a mnoho dalších aktivit. Více informací k přidruženému členství naleznete na našich webových stránkách.

Informace pro média:
Pavla Mudrochová, výkonná ředitelka
mudrochova@apra.cz ; +420 603 191 539
www.apra.cz