Vítězem České ceny za Public Relations je projekt zpřístupňující nevidomým umělecká díla pomocí nejmodernějších technologií

Praha, 14. června 2018 – Absolutním vítězem třináctého ročníku České ceny za Public Relations (ČCPR) se stal projekt „Touching Masterpieces“ vytvořený agenturou Geometry Global ve spolupráci s Nadací Leontýnka pro společnost Neurodigital Technologies a zmíněnou nadaci. Cenu za přínos oboru Public Relations si odnesl Michal Donath. Na slavnostním večeru byl udělen i titul Mluvčí roku 2018, jehož nositelkou se stala Jitka Němečková ze společnosti Plzeňský Prazdroj. Slavnostní galavečer se konal tradičně v Erbia Congress Centru ve dvacátém sedmém patře City Tower a pokračoval recepcí v  Aureole Fusion Restaurant&Lounge. Večerem, na kterém se sešlo téměř 300 odborníků na Public Relations a komunikaci, provázel Ondřej Hejma.

Číst dále

Video

Vše o soutěži