Sedmnáctý ročník oborové soutěže LEMUR, kterou pořádá Asociace public relations (APRA), zná své finalisty. Na shortlist se v 25 kategoriích probojovalo 108 prací. Na slavnostní vyhlášení výsledků se mohou zájemci těšit 22. června 2022 v komplexu Gabriel Loci.

Osm komisí složených z více jak padesátky odborníků na public relations a komunikaci posuzovalo a ohodnotilo 269 přihlášek. Z prvního kola hodnocení se do finále probojovalo 108 prací, z nichž nejvyšší počet nominací získaly agentury Svengali Communications (8) a MSL (8), následované agenturami Havas (6), AC&C PR (6) a AMI Communications (5), Ogilvy (5) a Konektor (5). Shortlist s nominacemi finalistů naleznete zde.

Hodnocení projektů probíhalo i v letošním ročníku online. „Po zkušenostech z minulých let jsme systém on-line hodnocení vylepšili a uvažujeme o tom, že jej v této podobě ponecháme i do budoucna. Kvalita hodnocení nijak neutrpěla a organizátoři i porotci šetří oproti fyzickému setkávání spoustu času,“ říká člen výkonné rady APRA Václav Pavelka zodpovědný za soutěž LEMUR.

Po dvou letech online vyhlášení výsledků soutěže se letos mohou účastníci soutěže těšit na osobní setkání na slavnostním večeru, který se bude konat 22. června v komplexu Gabriel Loci. V každé kategorii budou z pětice nominovaných finalistů vyhlášeni medailisté, bude uděleno ocenění Absolutnímu vítězi a cena za přínos oboru public relations. Večerem bude provázet moderátor Petr Suchoň.

Zájemci o vstupenky na galavečer si je mohou od dnešního dne zakoupit prostřednictvím webových stránek nebo tohoto odkazu.

Vizuály a fotografie k využití – zde.

Informace pro média:
Pavla Mudrochová, výkonná ředitelka
mudrochova@apra.cz; +420 603 191 539
www.apra.cz  www.cenalemur.cz

LEMUR – Česká cena za Public Relations
Profesní soutěž je pravidelně vyhlašována od roku 2006 a je otevřena všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations (PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům). Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, jsou koncepční, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele. Další informace jsou dostupné i na FB profilu, Instagramu a Twitteru soutěže.