Zvláštní doba před nás staví zvláštní výzvu. Jsou firmy, ba celé obory, kterým se extrémně daří nehledě na propad reálných příjmů obyvatel a očekávání recese. To dráždí politiky a vede k mimořádným oborovým daním. Dráždí to i zaměstnance, kteří se hlásí o zvýšení mezd. A dráždí to veřejnost, která pohlíží na úspěšné jako na původce jejich hmotné mizérie. Na druhou stranu utajit úspěch není žádoucí. Zejména před investory. A teď co s tím?
APRA vás zve na debatu s kolegy, kteří jsou pod tlakem:
- Ladislav Kříž, vedoucí mediálního útvaru ČEZ
- Kateřina Dudášová, výkonná manažerka Skupinové komunikace ČSOB
- Václav Sochor, vedoucí komunikace Tipsport
Na úvod vás seznámíme s výsledky exkluzívního výzkumu společnosti IPSOS, která je hostitelem PR Mixeru. Dozvíte se mimo jiné:
- Podporuje veřejnost mimořádné sektorové daně?
- Pokládá prosperitu určitých oborů či firem za ekonomicky prospěšnou?
- Pokládají zákazníci vysoké zisky za etické?
Začínáme v 16:00 v IPSOSu.
Přihlásit se můžete zde