Dita je členkou vedení Ogilvy v České republice a odpovídá za divizi, která se věnuje public relations, budování a ochraně reputace firem a jejich vrcholového vedení. Patří k lídrům oboru public relations a její odbornost oceňují firmy a top manažeři z různorodých oblastí byznysu – technologií, průmyslu, retailu, farmacie a finančního sektoru. Dita je věrná značce Ogilvy už 26 let a ráda říká, že sice drží pořád stejnou vlajku, ale firma se jí pod rukama několikrát úplně změnila, tak jak se překotně mění svět komunikací. Dita se věnuje budování reputace lidí v top managementu, strategiím, krizové komunikaci a interní komunikaci. Vychovala spoustu úspěšných PR profesionálů a nejvíce ji baví vymýšlet s týmem nové úhly pohledu a propojovat lidi a myšlenky. PR tým Ogilvy pravidelně boduje v oborových cenách, ve 2019 si z Lemurů odnesl nejvíce trofejí. Dita je aktivní mentorkou v programu Odyssey pro ženy z businessu a European Women on Boards. Je členkou Správní rady Nadačního fondu NEURON na podporu vědy a Nadace BONA. V roce 2019 byla členkou poroty v kategorii PR v Cannes Lions.

Dita je absolventkou VŠE Praha, fakulty Mezinárodního obchodu, vystudovala NLP ve Velké Británii. Baví ji objevování nekonečných možností lidského mozku a moudrosti přírody. Miluje mosty, nejenom jako oslavu inženýrského umu, ale hlavně jako symboly propojování a komunikace.