Vše, co chcete vědět o public relations, ale v práci se na to raději nechcete ptát.
Jarní kurz proběhne v termínu od 19. 3. do 7. 5. 2019.
Přednášky se konají vždy v úterý odpoledne, 13:30 – 15:30 a 16:00 – 18.00 hodin. POZOR dne 9. 4. 2019 končí kurz v 19:00 hodin!
PRague Communication Academy je jednosemestrální kurz zaměřený na osvojení si klíčových znalostí a dovedností nezbytných pro práci každého profesionála pracujícího v oblasti PR. Jednotlivé semináře jsou vedeny předními českými PR odborníky a v rámci celého kurzu je kladen důraz na praktickou využitelnost získaných poznatků a zohlednění změn, ke kterým v oblasti PR a komunikace dochází.
Kurz se skládá z 8 půldenních seminářů zakončených zkouškou. Přihlásit se můžete na CELÝ KURZ, NEBO NA JEDNOTLIVÉ SEMINÁŘE samostatně. V ceně kurzu je zahrnuto i drobné občerstvení.
Přednášky:
19.03.2019 – Tvorba komunikační strategie, Václav Pavelka (Native PR), CSR, Ivo Jupa (CSR)
26.03.2019 – Content Marketing, Sociální sítě, Patrik Schober (PRAM Consulting)
02.04.2019 – Integrovaná komunikace, Youtubeři a influenceři, Tadeáš Novák (Konektor Social)
09.04.2019 – Politický marketing, Alžběta Králová (Institut politického marketingu), Krizová komunikace, Jan Kučmáš (AMI Communications)
16.04.2019 – Event Management, Bulvár a celebrity v PR, Michal Hoblík (ASPEN.PR), Markéta Reinischová (Blesk.cz)
23.04.2019 – Media relations 3.0, Současná mediální scéna, Martin Maruniak (Ogilvy PR)
30.04.2019 – Interní komunikace, Petr Sedláček (Nespire), Psaní na web jako zbraň, Jan Rybář (novinář)
07.05.2019 – Public Affairs, Jana Marco (PAN Solutions), Měření PR, Roman Frkous (RESIDOMO)
14.05.2019 – Závěrečná zkouška
Podrobný rozpis jednotlivých kurzů najdete níže.
Základní cena:
21 000.- Kč
Cena APRA:
18 000.- Kč
Cena PR klub:
18 000.- Kč
Ceny bez DPH
Datum a čas:
19.03.2019 – 07.05.2019, 13:30 – 18:00 (09.04. do 19:00 h)
Místo:
YMCA, Na Poříčí 12, Praha 1
Úroveň posluchačů:
Všechny úrovně – kurz je určen všem, kteří pracují v oblasti PR a komunikace.
Volných míst:
20
Kurz probíhá v rámci 8 půldenních bloků (2 x 2hod. + 30 min. přestávka) a je zakončený zkouškou, po jejímž úspěšném složení získají účastníci certifikát. Účastníci celého kurzu obdrží publikaci Public relations autorky Denisy Hejlové, vedoucí katedry Marketingové komunikace a PR na FSV UK.