Otázka na kterou vám odpoví hosté webináře, který pořádáme ve spolupráci s Newton Media a The International Communications Consultancy Organisation (ICCO).
Ztráta klientely, propouštění, utahování opasků. Celosvětová pandemie v loňském roce ostře zasáhla řadu odvětví a oblast PR nebyla výjimkou. Shrnutí loňského roku včetně predikcí pro léta následující přinesla mezinárodní zpráva The World PR Report 2020/2021, kterou vydala International Communications Consultancy Organisation (ICCO). Vychází z dat poskytnutých 268 PR profesionály z celého světa.
Zprávu představil Rob Morbin (Zástupce generálního ředitele z ICCO) na listopadovém summitu FIBEP pod názvem „The New World PR Report – PR Agency Views of the Path Ahead”. Rob nyní vystoupí i na našem webináři, kde představí hlavní zjištění této globální zprávy. Dozvíte se nejen jaký byl dopad Covidu na PR, ale hlavně jaké jsou vyhlídky pro příští roky – ve kterých oblastech či sektorech lze čekat největší investice a jakým výzvám budou čelit PR agentury.
A nezůstaneme jen u globálních dat – díky Patrikovi Schoberovi Vám všechny tyto informace zasadíme do českého kontextu.
Hosté prvního letošního webináře jsou:
Magdalena Horánska – CEO Newton Media SEE,
Rob Morbin – Zástupce generálního ředitele ICCO,
Patrik Schober – Předseda výkonné rady APRA.
Webinář se koná ve čtvrtek 28. ledna 2021 od 14:00 hodin, na který se můžete přihlásit prostřednictvím přihlášky, kterou naleznete zde.