Praha 5. dubna 2006 – Asociace Public Relations Agentur (APRA) dnes zveřejnila hospodářské výsledky členských agentur. V roce 2006 má APRA celkem 23 členských agentur, které zaměstnávají více jak 360 profesionálů. Více jak 85 % členů prošlo v souladu se Stanovami povinnou certifikací podle globálně platné normy Consultancy Management Standard (CMS).

„Finanční výsledky členských agentur APRA celkově ukazuji na trvalý růst poptávky po profesionálních public relations službách,“ uvedla Luďka Raimondová, výkonná ředitelka APRA. „Hovořit o celkovém nárůstu díky platnosti Sarbanes Oxley Act, který je závazný pro nadnárodní PR agentury, není však jednoduché. Tato situace je běžná na všech vyspělých trzích, kde operují takové významné nadnárodní organizace,“ dodala Luďka Raimondová.

Kontakt:

Dita Stejskalová, předsedkyně výkonné rady APRA, dita.stejskalova@ogilvy.com

Luďka Raimondová, výkonná ředitelka APRA, raimondova@apra.cz

APRA, Na Poříčí 12, 115 30 Praha 1, tel: 224 875 320-1, fax: 224 875 322

www.apra.cz , www.cenapr.cz , www.lspr.cz

Poznámky:

1. Asociace Public Relations Agentur ( www.apra.cz ) je dobrovolné sdružení PR agentur působících na území České republiky. Byla založena v roce 1995 a v současné době sdružuje 23 členských agentur, z nichž 20prošlo úspěšně procesem certifikace. APRA je držitelem licence London School of Public Relations ( www.lspr.cz ) na komplexní kurz public relations, který je jediným kursem v České republice s mezinárodní akreditací.

2. Certifikace (více info na www.apra.cz ) znamená nezávislý audit v oblasti kvality řízení a poskytování služeb v oboru public relations podle mezinárodních standardů CMS (Consultancy Management Standard) přijatý ICCO a platný pro všechny členské národní asociace. Účelem certifikace je ověření kvality řízení firmy, včetně neustálého zdokonalování všech nastavených procesů – finančních systémů, řízení kampaní, měření spokojenosti klientů, získávání a vedení nových zakázek a řízení týmů.