Jaká je budoucnost Employer Brandingu?

Význam Employer Brandingu neustále roste. Jak vaši společnost vnímají vaši zaměstnanci, zájemci o spolupráci, specialisté ve vašem oboru a veřejnost, která vás obklopuje? Jak se Employer branding změnil díky opatřením v době pandemie coronaviru? Vráti se do zajetých kolejí, nebo bude třeba hledat stále nové přístupy? Na tyto i další otázky vám odpoví přední odborníci na PR.

Partnerem tohoto Mixeru je výzkumná agentura IPSOS, Coca – Cola Hellenic a IKEA. Mediálním partnerem je oborový časopis Marketing&Media.

  • Kdy? 6. října 2022, 17 – 20 hod.
  • Kde?  IPSOS, Slovanský dům, Na Příkopě 22, Praha 1
  • Vstupné:
  • ZDARMA (1 vstupenka pro členy APRA)
  • 499,- Kč (pro ostatní účastníky)

Program:

17:00 – 18:00                          Vystoupení řečníků a panelová diskuse

18:00 – 20:00                          Networking

Kdo vám bude přednášet?

Iveta Kutišová

Iveta Kutišová

Head of Communication operation CZ/HU/SK, IKEA Česká republika

Iveta Kutišová pracuje ve společnosti IKEA Česká republika, vede operativu regionálního komunikačního týmu. Dlouhodobě působila v oblasti retail designu obchodních domů. V roce 2014 stála za zrodem CRM a digitální účtenky pro 3 miliony členů věrnostního programu IKEA FAMILY. Se svým současným týmem se věnuje rozvoji brandové komunikace značky.

Ladislav Jelen

Ladislav Jelen

CSR a Community Manager, Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

Láďa pokrývá v Coca-Cola HBC témata udržitelnosti a spolupráce s místními komunitami. Mezi filantropické projekty, které má na starosti patří i program To dáš!, který zasahuje jak do společenské odpovědnosti firmy, tak do jejích HR aktivit. Na HR oddělerní strávil Láďa více než 3 roky budováním strategie Employer Brandingu a firemní kultury.

Ladislav Onderka

Ladislav Onderka

Recruitment, sourcing&onboarding leader CZ,HU,SK IKEA Česká republika

Láďa je součástí Talent týmu ve společnosti IKEA Česká republika. Společně se svým týmem procesně a systémově zajišťuje nástroje jako Recruitment, Preboarding, Onboarding, Off-Boarding a vede v oddělení People&Culture agendu Employer Branding. Většinu svého profesního času v IKEA se věnuje práci s lidmi. Podílel se na realizaci plné digitalizace recruitmentu a určitě nezkrývá nadšení pro Employer branding ve všech jeho podobách. Díky tomu, společně s komunikačním týmem mají za sebou v posledních letech několik úspěšných Recruitment a Employer branding kampaní.