Jaká je budoucnost Employer Brandingu?
Význam Employer Brandingu neustále roste. Jak vaši společnost vnímají vaši zaměstnanci, zájemci o spolupráci, specialisté ve vašem oboru a veřejnost, která vás obklopuje? Jak se Employer branding změnil díky opatřením v době pandemie coronaviru? Vráti se do zajetých kolejí, nebo bude třeba hledat stále nové přístupy? Na tyto i další otázky vám odpoví přední odborníci na PR.
Partnerem tohoto Mixeru je výzkumná agentura IPSOS, Coca – Cola Hellenic a IKEA. Mediálním partnerem je oborový časopis Marketing&Media.
-
Kdy? 6. října 2022, 17 – 20 hod.
-
Kde? IPSOS, Slovanský dům, Na Příkopě 22, Praha 1
- Vstupné:
- ZDARMA (1 vstupenka pro členy APRA)
- 499,- Kč (pro ostatní účastníky)
Program:
17:00 – 18:00 Vystoupení řečníků a panelová diskuse
18:00 – 20:00 Networking
Kdo vám bude přednášet?

Iveta Kutišová
Head of Communication operation CZ/HU/SK, IKEA Česká republika
Iveta Kutišová pracuje ve společnosti IKEA Česká republika, vede operativu regionálního komunikačního týmu. Dlouhodobě působila v oblasti retail designu obchodních domů. V roce 2014 stála za zrodem CRM a digitální účtenky pro 3 miliony členů věrnostního programu IKEA FAMILY. Se svým současným týmem se věnuje rozvoji brandové komunikace značky.

Ladislav Jelen
CSR a Community Manager, Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Láďa pokrývá v Coca-Cola HBC témata udržitelnosti a spolupráce s místními komunitami. Mezi filantropické projekty, které má na starosti patří i program To dáš!, který zasahuje jak do společenské odpovědnosti firmy, tak do jejích HR aktivit. Na HR oddělerní strávil Láďa více než 3 roky budováním strategie Employer Brandingu a firemní kultury.

Ladislav Onderka
Recruitment, sourcing&onboarding leader CZ,HU,SK IKEA Česká republika
Láďa je součástí Talent týmu ve společnosti IKEA Česká republika. Společně se svým týmem procesně a systémově zajišťuje nástroje jako Recruitment, Preboarding, Onboarding, Off-Boarding a vede v oddělení People&Culture agendu Employer Branding. Většinu svého profesního času v IKEA se věnuje práci s lidmi. Podílel se na realizaci plné digitalizace recruitmentu a určitě nezkrývá nadšení pro Employer branding ve všech jeho podobách. Díky tomu, společně s komunikačním týmem mají za sebou v posledních letech několik úspěšných Recruitment a Employer branding kampaní.