Prekérní situace: vyděláváme!
aneb
Jak komunikovat úspěch v těžké době
Zvláštní doba před nás staví zvláštní výzvu. Jsou firmy, ba celé obory, kterým se extrémně daří nehledě na propad reálných příjmů obyvatel a očekávání recese. To dráždí politiky a vede k mimořádným oborovým daním. Dráždí to i zaměstnance, kteří se hlásí o zvýšení mezd. A dráždí to veřejnost, která pohlíží na úspěšné jako na původce jejich hmotné mizérie. Na druhou stranu utajit úspěch není žádoucí. Zejména před investory. A teď co s tím?
Vstupné:
- ZDARMA (pro členy APRA)
- 1 990,- Kč (pro ostatní účastníky)
Na úvod vás seznámíme s výsledky exkluzívního výzkumu společnosti IPSOS, která je hostitelem PR Mixeru. Dozvíte se mimo jiné:
- Podporuje veřejnost mimořádné sektorové daně?
- Pokládá prosperitu určitých oborů či firem za ekonomicky prospěšnou?
- Pokládají zákazníci vysoké zisky za etické?
Přihlásit se můžete zde
Kdo vám bude přednášet?
Ladislav Kříž
vedoucí mediálního útvaru ČEZ
Václav Sochor
vedoucí komunikace Tipsport
Kateřina Dudášová
výkonná manažerka Skupinové komunikace ČSOB