Praha, 3. února 2024 – Asociace public relations (APRA) právě spustila jubilejní 20. ročník soutěže Česká cena za PR – Lemur. Ty nejlepší české PR projekty loňského roku je možné přihlašovat do soutěže nejpozději do 28. března, do konce února platí zvýhodněné ceny Early Birds. Výsledky budou oznámeny 18. června na slavnostním galavečeru v divadle Spirála, který bude zároveň velkou oslavu 20 let této prestižní oborové soutěže.
Jubilejní ročník soutěže Česká cena za PR byl dnes oficiálně zahájen, a tak mají zadavatelé i agentury možnost právě přihlásit své projekty celkem do 24 soutěžních kategorií. Uzávěrka přihlášek letošního ročníku je stanovena na 28. března, přičemž do konce února platí výhodnější poplatky pro Early Birds.
Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne na mimořádném galavečeru v divadle Spirála na pražském Výstavišti 18. června 2025, kde kromě samotného vyhlášení proběhne i velká oslava této oborové soutěže a návštěvníci se mohou těšit i na průlet její historií.
Pro zájemce z řad přihlašovatelů proběhne v úterý 11. února bezplatný online workshop s praktickými radami pro správné přihlašování projektů.
Stejně jako v loňském roce budou přihlášené projekty hodnotit odborné poroty složené z těch největších českých odborníků na komunikaci.
„V loňském roce se nám mimořádně osvědčilo nové rozdělení porot, každou z nich vedla významná osobnost z řad zadavatelů, které sekundoval odborný garant s mnohaletou zkušeností s porotcováním. V tomto konceptu budeme letos pokračovat – celkem budeme mít 9 odborných porot, ve které bude zastoupeno na 90 komunikačních osobností z řad firem, agentur a institucí. Jejich rozmanitost zaručuje zcela objektivní přístup, na kterém je naše hodnocení postaveno,“ uvedla Anna Balíčková, členka výkonné rady APRA zodpovědná za organizaci soutěže.
Kategorie soutěže jsou rozděleny do tří hlavních skupin: Komunikační disciplíny, Oborové kategorie a Komunikační nástroje. Nejprestižnější je skupina Komunikační disciplíny, jejíž vítězové získají kromě sošky Lemura také automaticky postup do mezinárodní soutěže SABRE Awards, která je partnerskou soutěží České ceny za PR. I letos bude vyhlášen absolutní vítěz napříč kategoriemi, který získá cenu Grand Prix. Oceněna bude i PR Osobnost roku.
Vizuální identitu jubilejního ročníku připravila opět agentura Boomerang. Hlavním mediálním partnerem zůstává Marketing&Media.
Podrobné informace o soutěži i jejích minulých ročnících najdete na webových stránkách soutěže. Novinky a aktuální dění můžete sledovat také na Facebooku a Instagramu.