Minulý týden proběhla uzávěrka druhého ročníku soutěže vyhlašované Asociací Public Relations Agentur (APRA), ve které jsou oceňovány projekty, jež nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

Do letošního ročníku České ceny za Public Relations agentury a klienti přihlásili celkem 42 projektů, do všech šesti otevřených kategorií:

  • Corporate Communications
  • Business to Business PR
  • Business to Consumer PR
  • Community Relations
  • Internal Communications
  • New Digital Média & Internet

Nejsilněji je obsazena kategorie B2C, do které  je přihlášeno celkem 14 projektů 9 různých agentur.

Nejlepší projekt v každé kategorii vybere ve dvoukolovém hodnocení sedmičlenná skupina odborníků a osobností působících v public relations. V každé porotě (poroty jsou pro každou kategorii samostatné) jsou zastoupeni i zahraniční odborníci. Porotci byli vybráni s ohledem na své zkušenosti a schopnost objektivně posoudit kvalitu posuzovaných projektů a také s důrazem na různorodost profesních zkušeností a prostředí, ve kterém působí, s cílem zajistit celkovou vyváženost a objektivitu při výběru vítězných projektů. Při vytváření metodiky hodnocení projektů se APRA inspirovala mezinárodně uznávanými cenami SABRE Awards.

Slavnostní vyhlášení soutěže České ceny za Public Relations proběhne dne 26. června 2007 v 19:00 v Toskánském paláci na Hradčanském náměstí.

Pro další informace prosím kontaktujte:

Vladimír Bystrov, místopředseda Výkonné rady APRA, e-mail: vladimir.bystrov@bisonrose.cz

Barbora Bělíková, výkonná ředitelka APRA, e-mail: belikova@apra.cz ,

APRA, Na Poříčí 12, 110 00  Praha 1, tel.: 224 875 320-1, fax: 224 875 322, www.apra.cz