APRA vyhlásila stejně jako vloni šestnáct soutěžních disciplín, které jsou pro hodnocení rozděleny do tří typů kategorií: základní, speciální a doplňková. K nejžádanějším přitom letos v základních kategoriích patřili: B2C (32 projektů) a Firemní komunikace/Corporate Communications (23 projektů). V tzv. speciálních kategoriích to byly Akce/Eventy (13 projektů) a v tzv. doplňkových bylo nejvíce přihlášek v oblasti FMCG (22).  Celkový počet přihlášek se vyšplhal na dosud rekordních 171.
(Jen pro srovnání, v roce 2010 soutěžilo 95 projektů, 43 z nich se přihlásilo i do některé z tzv. doplňkových kategorií, celkem se tedy vloni sešlo 138 přihlášek).

Kateřina Wheeler, členka výkonné rady APRA, k tomu dodává: „Trend ČCPR se ukazuje v rok od roku stoupajícím počtu přihlášek a letos především v rostoucí kvalitě přihlášených projektů. Předsedové a členové hodnotících komisí potvrdili, že vzhledem ke kvalitě přihlášených projektů letos v 1. kole hodnoceni udělili mnohem více nejvyšších známek, než tomu bylo loni.“

 

Nejlepší projekty v každé kategorii hodnotí ve třech kolech minimálně osmičlenná skupina odborníků a osobností působících v public relations a příbuzných oborech.

Druhé kolo hodnocení, při kterém jsou již porotami hodnoceny pouze projekty, které se dostaly na short list, probíhá od 10. května.

 

V soutěži jsou oceňovány projekty, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele. Dalším kritériem je, aby byly alespoň částečně realizovány v roce, který předchází danému ročníku soutěže (nyní se tedy hodnotí PR práce uskutečněné v r. 2010).

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhne 9. června 2011 ve 27. patře City Tower, v prostorách konferenčního centra Tower a restaurace Aureole.

Kompletní short listy