Odborné poroty ve druhém kole soutěže Česká cena za Public Relations vybíraly v šesti kategoriích vždy z pětice projektů (tzv. shortlistu), které na základě bodového hodnocení do druhého kola postoupily.
Do letošního ročníku České ceny za Public Relations agentury a zadavatelé přihlásili celkem 42 projektů, zastoupeno bylo všech 6 vyhlášených kategorií. Nejsilněji byla v letošním roce obsazena kategorie B2C, do které přišlo celkem 13 projektů od 9 různých subjektů.
Ceny v soutěži Česká cena za Public Relations 2006 získali:
Corporate Communications
1. MÍSTO
společnost Plzeňský Prazdroj za podpory agentur Via Perfecta a AMI Communications za projekt Otevření nové stáčírny v pivovaru v Plzni
2. MÍSTO
společnost Ewing Public Relations za projekt ECM IPO Corporate Communications
pro klienta ECM REI
3. MÍSTO
společnost T-Mobile Czech Republic ve spolupráci s AC&C Public Relations
za projekt jaXmobilem
Business to Business
1. MÍSTO
společnost Vodafone Czech Republic za projekt Dvanáct odvážných
2. MÍSTO
společnost Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants
ve spolupráci s Českou marketingovou společností za projekt Co říkají barvy
o firmách pro klienta OKI Printing Solutions
3. MÍSTO
společnost Hauska & Partner za projekt Tepelná izolace se vyplatí pro klienta
Sdružení výrobců pěnového polystyrenu (EPS ČR)
Business to Consumer
1. MÍSTO
společnost Bílý Medvěd Public Relations za projekt Autolékárničky
Hartmann-Rico pro klienta Hartmann-Rico
2. MÍSTO
společnost PLEON Impact za projekt Preventivní vakcinační kampaň proti hepatitidě A+B 2006 pro klienta GlaxoSmithKline
3. MÍSTO
společnost Hauska & Partner za projekt Nepodceňujte riziko pro klienta
Česká asociace pojišťoven
Community Relations
1. MÍSTO
společnost ČEZ, Jaderná elektrárna Temelín za projekt Oranžový rok 2006
v okolí Jaderné elektrárny Temelín pro klienta 22 obcí v okolí Jaderné elektrárny Temelín
2. a 3. MÍSTO nebylo uděleno
Internal Communication
1. MÍSTO
společnost T-Mobile Czech Republic za projekt interní kampaň t-music
2. MÍSTO
společnost Ogilvy Public Relations za projekt Lovci mamutů pro klienta
British American Tobacco
3. MÍSTO
společnost AMI Communications za projekt Interní komunikace nového komunikačního konceptu značky Gambrinus pro klienta Plzeňský Prazdroj
New Digital Media & Internet
1. MÍSTO
společnost T-Mobile Czech Republic ve spolupráci s AC&C Public Relations
za projekt www.t-press.cz
2. MÍSTO
společnost AMI Communications za projekt Integrovaná kampaň Axe Meetingpoint
pro klienta Unilever ČR
3. MÍSTO
společnost PR POINT za projekt Potěšte kmotra pro klienta Electronic Arts Czech Republic
Pro další informace či fotografie (budou doplněny dne 27. června do 18.00):
Vladimír Bystrov, místopředseda Výkonné rady APRA
e-mail: vladimir.bystrov@bisonrose.cz
Barbora Bělíková, výkonná ředitelka APRA
e-mail: belikova@apra.cz ,
APRA, Na Poříčí 12, 110 00 Praha 1, tel.: 224 875 320-1, fax: 224 875 322, www.apra.cz