Odborné poroty ve druhém kole soutěže Česká cena za Public Relations vybíraly v šesti kategoriích vždy z pětice projektů (tzv. shortlistu), které na základě bodového hodnocení do druhého kola postoupily.

Do letošního ročníku České ceny za Public Relations agentury a zadavatelé přihlásili celkem 42 projektů, zastoupeno bylo všech 6 vyhlášených kategorií. Nejsilněji byla v letošním roce obsazena kategorie B2C, do které přišlo celkem 13 projektů od 9 různých subjektů.

Ceny v soutěži Česká cena za Public Relations 2006 získali:

Corporate Communications

1. MÍSTO

společnost Plzeňský Prazdroj za podpory agentur Via Perfecta a AMI Communications za projekt Otevření nové stáčírny v pivovaru v Plzni

2. MÍSTO

společnost Ewing Public Relations za projekt ECM IPO Corporate Communications

pro klienta ECM REI

3. MÍSTO

společnost T-Mobile Czech Republic ve spolupráci s AC&C Public Relations

za projekt jaXmobilem

Business to Business

1. MÍSTO

společnost Vodafone Czech Republic za projekt Dvanáct odvážných

2. MÍSTO

společnost Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants

ve spolupráci s Českou marketingovou společností za projekt Co říkají barvy

o firmách pro klienta OKI Printing Solutions

3. MÍSTO

společnost Hauska & Partner za projekt Tepelná izolace se vyplatí pro klienta

Sdružení výrobců pěnového polystyrenu (EPS ČR)

Business to Consumer

1. MÍSTO

společnost Bílý Medvěd Public Relations za projekt Autolékárničky

Hartmann-Rico pro klienta Hartmann-Rico

2. MÍSTO

společnost PLEON Impact za projekt Preventivní vakcinační kampaň proti hepatitidě A+B 2006 pro klienta GlaxoSmithKline

3. MÍSTO

společnost Hauska & Partner za projekt Nepodceňujte riziko pro klienta

Česká asociace pojišťoven

Community Relations

1. MÍSTO

společnost ČEZ, Jaderná elektrárna Temelín za projekt Oranžový rok 2006

v okolí Jaderné elektrárny Temelín pro klienta 22 obcí v okolí Jaderné elektrárny Temelín

2. a 3. MÍSTO nebylo uděleno

Internal Communication

1. MÍSTO

společnost T-Mobile Czech Republic za projekt interní kampaň t-music

2. MÍSTO

společnost Ogilvy Public Relations za projekt Lovci mamutů pro klienta

British American Tobacco

3. MÍSTO

společnost AMI Communications za projekt Interní komunikace nového komunikačního konceptu značky Gambrinus pro klienta Plzeňský Prazdroj

New Digital Media & Internet

1. MÍSTO

společnost T-Mobile Czech Republic ve spolupráci s AC&C Public Relations

za projekt www.t-press.cz

2. MÍSTO

společnost AMI Communications za projekt Integrovaná kampaň Axe Meetingpoint

pro klienta Unilever ČR

3. MÍSTO

společnost PR POINT za projekt Potěšte kmotra pro klienta Electronic Arts Czech Republic

Pro další informace či fotografie (budou doplněny dne 27. června do 18.00):

www.cenapr.cz

Vladimír Bystrov, místopředseda Výkonné rady APRA

e-mail: vladimir.bystrov@bisonrose.cz

Barbora Bělíková, výkonná ředitelka APRA

e-mail: belikova@apra.cz ,

APRA, Na Poříčí 12, 110 00  Praha 1, tel.: 224 875 320-1, fax: 224 875 322, www.apra.cz