Jak měřit a prezentovat hodnotu PR?

Existují jednotné postupy a doporučení, jak hodnotu PR měřit? Jaké nástroje pro měření PR je možné použít? Jakým způsobem prezentovat či obhájit hodnotu a výsledky PR vedení společnosti, tak aby PR chápalo jeho strategický význam? Praktické rady a doporučení, se dozvíte od předních odborníků na prvním mixéru pro přidružené členy APRA.

Partnerem tohoto Mixéru je časopis Marketing&Media a mediálním partnerem je Protext ČTK.

  • Kdy? 30. ledna 2020
  • Kde?  Klub MAM, Františka Křížka 1, Praha 7
  • Vstupné: ZDARMA

Program:

17:00 – 19:00                          Vystoupení řečníků a panelová diskuse

19:00 – 21:00                           Networking

Kdo vám bude přednášet?

Gabriela Bechynská

Gabriela Bechynská

Corporate & Government Affairs Manager CZ/SK & Hungary, Mondelez

 

Jana Hamanová

Jana Hamanová

Ředitelka výzkumu, SC&C spol. s r.o.

 

Lenka Čábelová

Lenka Čábelová

Manažerka komunikace pro střední a východní Evropu, Microsoft

 

Dominik Hrodek

Dominik Hrodek

Chief Marketing Officer, Deloitte Legal

 

Radek Vítek

Radek Vítek

Člen výkonné rady APRA a Executive Director, PR.Konektor

 

Alena Zachová

Alena Zachová

Head of Social media Team, NEWTON Media

 

Václav Friedmann

Václav Friedmann

Director of Corporate Communication & Public Affairs, SAZKA a.s.

 

Patrik Schober

Patrik Schober

předseda výkonné rady APRA a řídící partner PRAM Consulting

 

Kdo bude Business Mixér moderovat?

Vladimír Bystrov

Vladimír Bystrov

Managing Partner, Bison & Rose