Jak měřit a prezentovat hodnotu PR?
Existují jednotné postupy a doporučení, jak hodnotu PR měřit? Jaké nástroje pro měření PR je možné použít? Jakým způsobem prezentovat či obhájit hodnotu a výsledky PR vedení společnosti, tak aby PR chápalo jeho strategický význam? Praktické rady a doporučení, se dozvíte od předních odborníků na prvním mixéru pro přidružené členy APRA.
Partnerem tohoto Mixéru je časopis Marketing&Media a mediálním partnerem je Protext ČTK.
-
Kdy? 30. ledna 2020
-
Kde? Klub MAM, Františka Křížka 1, Praha 7
-
Vstupné: ZDARMA
Program:
17:00 – 19:00 Vystoupení řečníků a panelová diskuse
19:00 – 21:00 Networking
Kdo vám bude přednášet?
Gabriela Bechynská
Corporate & Government Affairs Manager CZ/SK & Hungary, Mondelez
Jana Hamanová
Ředitelka výzkumu, SC&C spol. s r.o.
Lenka Čábelová
Manažerka komunikace pro střední a východní Evropu, Microsoft
Dominik Hrodek
Chief Marketing Officer, Deloitte Legal
Radek Vítek
Člen výkonné rady APRA a Executive Director, PR.Konektor
Alena Zachová
Head of Social media Team, NEWTON Media
Václav Friedmann
Director of Corporate Communication & Public Affairs, SAZKA a.s.
Patrik Schober
předseda výkonné rady APRA a řídící partner PRAM Consulting
Kdo bude Business Mixér moderovat?
Vladimír Bystrov
Managing Partner, Bison & Rose