Praha 11.11. 2024 – Komplexní kurs pokrývající všechny podstatné disciplíny oboru jako sérii on-line lekcí zveřejnila Asociace PR (APRA). Deset seniorních profesionálů se věnuje tématům jako budování vztahů s medii, měření dopadu komunikace, pořádání eventů, strategické plánování a dalších. Kurz je k dispozici na www.prprofesional.cz

„V posledních letech jsme měli pocit, že forma prezenčních akademií se vyčerpala. Pravidelné vysedávání v učebnách už láká málokoho“, vysvětluje důvody vzniku PR profesionála jako on-line kursu Rostislav Starý odpovědný v APRA za oblast vzdělávání.

PR profesionál navazuje na někdejší prezenční studium London School of Public Relations a následnou PRCA 1. Zaměřen je tedy na nováčky nebo začátečníky v oboru. Skvěle se hodí jako onboardingový program jak pro zaměstnance firem, tak agentur.

Zájemci získají licenci, která je podle typu opravňuje ke krátkodobému nebo dlouhodobému přístupu k lekcím, a to pro jednotlivce i celé firmy. Agentura nebo komunikační oddělení firmy tak může získat možnost využívat kurs pro libovolný počet zaměstnanců až na dva roky. Stejně tak si ale může měsíční licenci pro sebe pořídit někdo, kdo se rozhodl pro profesní změnu nebo chce prohloubit své znalosti po studiu.

APRA v současné době připravuje podmínky pro získání certifikátu, který bude podmíněn zkouškou.

 

 

Informace pro média:

Marek Hlavica, výkonný ředitel

hlavica@apra.cz

+420 602 373 196

www.apra.cz

 

___________________________________________________________________________

O Asociaci public relations (APRA)

APRA je dobrovolné sdružení PR agentur a odborníků v komunikaci působících na území České republiky. Vznikla jako odborné sdružení, jehož prvořadým posláním je prezentovat obor PR zejména odborné a klientské veřejnosti, všestranně kultivovat činnost agentur, prosazovat takzvanou nejlepší praxi, vytvářet prostor k široké profesní diskusi a budovat dobré jméno oboru. APRA zároveň garantuje kvalitu nabízených služeb členských agentur prostřednictvím certifikace. Asociace dbá na dodržování etických pravidel dle Stockholmské charty a aktuálně sdružuje 25 českých i zahraničních PR agentur působících na českém trhu a 14 komunikačních a marketingových oddělení společností.