Obsah:

Všechny kategorie 10 ročníku Ceny jsou velmi dobře obsazené, velká část projektů je v letošním roce přihlášena minimálně do dvou samostatných kategorií. Novinkou letošního ročníku jsou samostatné kategorie Zábava, Sport a Tiskové konference. K nejsilněji zastoupeným kategoriím patří již tradičně kategorie  B2C (41 projektů), následována kategorií Digital & social media  (28 projektů). Velmi dobře jsou obsazeny i  kategorie I.2. Společenská odpovědnost a filantropie (19 projektů), Spotřební zboží (18 projektů) či  Akce a události (16 projektů).

Patrik Schober, člen Výkonné rady APRA k letošnímu ročníku dodává:   “I po deseti letech naše soutěž stále roste a s počtem přihlášek roste i jejich kvalita, což dokazuje zvyšující se zájem firem o oblast public relations.“

Vzhledem k vysokému počtu projektů bude v  10. ročníku ČCPR sestaveno celkem 7 nezávislých komisí složených ze  70 odborníků a osobností působících v Public Relations a příbuzných oborech.  Poroty budou projekty hodnotit ve třech samostatných kolech, z nichž vzejde i absolutní vítěz soutěže.
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhne 10. června 2015, a to již tradičně ve 27. patře budovy City Tower, v prostorách kongresového centra a následně v restauraci Aureole. Večerem bude provázet Ondřej Hejma.

Meziroční srovnání počtu projektů a přihlášek za 10 let trvání Ceny:

ČCPR

2006

2007

2008

2009

2010

2011

2012

2013

2014

2015

PROJEKTY

45

43

44

63

95

102

136

118

146

155

PŘIHLÁŠKY

 

 

 

116

138

171

203

209

272

274


V loňském 9. ročníku ČCPR soutěžilo 146 samostatných projektů ve 20 samostatných kategoriích. Hodnotilo je 6 nezávislých porot složených ze 67 odborníků. Trofej absolutního vítěze si odnesla Česká pojišťovna a AMI Communications za projekt BEZKOLA.cz.

Profesní soutěž Česká cena za public relations je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám,
PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům
z nevládního sektoru či jednotlivcům. Oceňovány jsou PR projekty roku 2014, které nejlépe vycházejí
z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.