Obsah:
Všechny kategorie 10 ročníku Ceny jsou velmi dobře obsazené, velká část projektů je v letošním roce přihlášena minimálně do dvou samostatných kategorií. Novinkou letošního ročníku jsou samostatné kategorie Zábava, Sport a Tiskové konference. K nejsilněji zastoupeným kategoriím patří již tradičně kategorie B2C (41 projektů), následována kategorií Digital & social media (28 projektů). Velmi dobře jsou obsazeny i kategorie I.2. Společenská odpovědnost a filantropie (19 projektů), Spotřební zboží (18 projektů) či Akce a události (16 projektů).
Patrik Schober, člen Výkonné rady APRA k letošnímu ročníku dodává: “I po deseti letech naše soutěž stále roste a s počtem přihlášek roste i jejich kvalita, což dokazuje zvyšující se zájem firem o oblast public relations.“
Vzhledem k vysokému počtu projektů bude v 10. ročníku ČCPR sestaveno celkem 7 nezávislých komisí složených ze 70 odborníků a osobností působících v Public Relations a příbuzných oborech. Poroty budou projekty hodnotit ve třech samostatných kolech, z nichž vzejde i absolutní vítěz soutěže.
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhne 10. června 2015, a to již tradičně ve 27. patře budovy City Tower, v prostorách kongresového centra a následně v restauraci Aureole. Večerem bude provázet Ondřej Hejma.
Meziroční srovnání počtu projektů a přihlášek za 10 let trvání Ceny:
ČCPR |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
PROJEKTY |
45 |
43 |
44 |
63 |
95 |
102 |
136 |
118 |
146 |
155 |
PŘIHLÁŠKY |
|
|
|
116 |
138 |
171 |
203 |
209 |
272 |
274 |
V loňském 9. ročníku ČCPR soutěžilo 146 samostatných projektů ve 20 samostatných kategoriích. Hodnotilo je 6 nezávislých porot složených ze 67 odborníků. Trofej absolutního vítěze si odnesla Česká pojišťovna a AMI Communications za projekt BEZKOLA.cz.
Profesní soutěž Česká cena za public relations je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám,
PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům
z nevládního sektoru či jednotlivcům. Oceňovány jsou PR projekty roku 2014, které nejlépe vycházejí
z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.