Obsah:
Na co se zaměříme:
• Na co a koho bychom při komunikaci neměli zapomínat?
• Jak uspět s CSR tématy a aktivitami neziskových organizací v médiích?
• Jak hledat příležitosti k získání nových partnerů/sponzorů pomocí PR?
• Příklady fungujících projektů z praxe…
Cílová skupina:
– Neziskových organizací a sdružení
– Zástupci komerčních firem realizující CSR projekty
– Zástupci agentur zajišťující servis pro CSR či neziskovky
– Další zájemci o danou problematiku (studenti/dobrovolníci)
PROGRAM:
1. Úvod do tématu: přednášející – Terezie Sverdlinová, Nadace Terezy Maxové
- Specifika komunikace v neziskovém sektoru, odlišnosti a podobnosti vůči ziskovému sektoru.
- CSR – Proč ho děláme?
- Jaká je aktuální situace a co CSR projekty a neziskovky brzdí…
- Existují statistiky důvěry veřejnosti v tento sektor? Jsou ještě ochotni pomáhat?
2. Neziskové organizace versus CSR projekty firem: přednášející – TPCA
- Co je CSR a proč ho firmy realizují?
- Rozdíly mezi aktivitami neziskovek a komerčních subjektů.
- Konkurence nebo vzájemná pomoc?
- Příklady z praxe, kde to funguje…
3. Pohled médií na nezisková témata: přednášející (upřesňuje se)
- Jak správně vybrat a připravit témata pro média?
- Výběr vhodných médií, forma podkladů, načasování…
- Kde se dělají nejčastější chyby?
- Jak na to – prakticky: Uveďte své téma, jak jste jeho komunikaci řešili a společně rozebereme, zda to byla správná cesta a jak ji lze příště vylepšit…
4. V čem tkví úspěch: přednášející – Martin Kovalčík, Člověk v tísni
- Proč je o některých projektech/neziskových slyšet méně a o jiných více?
- Je pro úspěch nutná vždy podpora známé osobnosti či partnerství TV? Jak je takového mecenáše získat?
- Lze se zviditelnit i malým projektem? Jak na to?
5. Panelová diskuse:
- Tomáš Pavlík (Unicredit Bank & nadace UniCredit Foundation)
- Martin Kovalčík (Člověk v tísni)
- Terezie Sverdlinová, Nadace Terezy Maxové
- Renata Vargová (Sdružení linka bezpečí)
- A další účastníci
Cena semináře:
– cena pro člena PR Klubu 2 650,- Kč (3 180 Kč včetně DPH)
– cena pro člena APRA 2 850,- Kč (3 420 Kč včetně DPH)
– cena pro partnera PR Klubu 3 250,- Kč (3 900 Kč včetně DPH)
(pro členy Marketingového klubu ČR nebo pro členy České marketingové společnosti)
– cena pro nečlena PR Klubu 3 850,- Kč (4 620 Kč včetně DPH)
Kapacita semináře je 40 osob. O zařazení na seminář rozhodne datum podání přihlášky.
Vyplněnou registrační kartu zašlete, prosím, nejpozději v pondělí 7. 3. 2011 na e-mailovou adresu info@prklub.cz.