Obsah:

Na co se zaměříme:

•             Na co a koho bychom při komunikaci neměli zapomínat?

•             Jak uspět s CSR tématy a aktivitami neziskových organizací v médiích?

•             Jak hledat příležitosti k získání nových partnerů/sponzorů pomocí PR?

•             Příklady fungujících projektů z praxe…

Cílová skupina:

–              Neziskových organizací a sdružení

–              Zástupci komerčních firem realizující CSR projekty

–              Zástupci agentur zajišťující servis pro CSR či neziskovky

–              Další zájemci o danou problematiku (studenti/dobrovolníci)

PROGRAM:

 

1. Úvod do tématu: přednášející – Terezie Sverdlinová, Nadace Terezy Maxové

  • Specifika komunikace v neziskovém sektoru, odlišnosti a podobnosti vůči ziskovému sektoru.
  • CSR – Proč ho děláme?
  • Jaká je aktuální situace a co CSR projekty a neziskovky brzdí…
  • Existují statistiky důvěry veřejnosti v tento sektor? Jsou ještě ochotni pomáhat?

 

2. Neziskové organizace versus CSR projekty firem: přednášející – TPCA

  • Co je CSR a proč ho firmy realizují?
  • Rozdíly mezi aktivitami neziskovek a komerčních subjektů.
  • Konkurence nebo vzájemná pomoc?
  • Příklady z praxe, kde to funguje…

 

3. Pohled médií na nezisková témata: přednášející  (upřesňuje se)

  • Jak správně vybrat a připravit témata pro média?
  • Výběr vhodných médií, forma podkladů, načasování…
  • Kde se dělají nejčastější chyby?
  • Jak na to – prakticky: Uveďte své téma, jak jste jeho komunikaci řešili a společně rozebereme, zda to byla správná cesta a jak ji lze příště vylepšit…

 

4. V čem tkví úspěch: přednášející – Martin Kovalčík, Člověk v tísni

  • Proč je o některých projektech/neziskových slyšet méně a o jiných více?
  • Je pro úspěch nutná vždy podpora známé osobnosti či partnerství TV? Jak je takového mecenáše získat?
  • Lze se zviditelnit i malým projektem? Jak na to?

 

5. Panelová diskuse:

  • Tomáš Pavlík (Unicredit Bank & nadace UniCredit Foundation)
  • Martin Kovalčík (Člověk v tísni)
  • Terezie Sverdlinová, Nadace Terezy Maxové
  • Renata Vargová (Sdružení linka bezpečí)
  • A další účastníci

 

Cena semináře:

– cena pro člena PR Klubu                           2 650,- Kč (3 180 Kč včetně DPH)

– cena pro člena APRA                                  2 850,- Kč (3 420 Kč včetně DPH)

– cena pro partnera PR Klubu                    3 250,- Kč (3 900 Kč včetně DPH)

(pro členy Marketingového klubu ČR nebo pro členy České marketingové společnosti)

– cena pro nečlena PR Klubu                      3 850,- Kč (4 620 Kč včetně DPH)

 

Kapacita semináře je 40 osob. O zařazení na seminář rozhodne datum podání přihlášky.

Vyplněnou registrační kartu zašlete, prosím, nejpozději v pondělí 7. 3. 2011 na e-mailovou adresu info@prklub.cz.

Přihláška