Obsah:

Slavnostní večer spojený s předáním cen vítězům patří již řadu let k vrcholným událostem oboru PR. Letos se ve 27. patře budovy City Tower sešlo přes 300 píáristů z celé republiky. Projekty 9. ročníku soutěžily ve 20 samostatných kategoriích a hodnotilo je 6 nezávislých porot složených ze 67 odborníků. Večerem provázel již tradičně Ondřej Hejma, trofej absolutního vítěze si odnesla Česká pojišťovna a AMI Communications za projekt BEZKOLA.cz. V tomto projektu Česká pojišťovna nápaditým způsobem upozornila na problematiku krádeží jízdních kol, když jich 14 nezabezpečených odložila v centrech největších měst.

Barbora Bělíková, výkonná ředitelka APRA k letošnímu ročníku ČCPR: „Těší nás, že zájem o oborové ceny trvale roste a s počtem přihlášek se rovnoměrně zvyšuje i jejich kvalita. Rovněž jsme rádi, že škála oceněných byla v letošním roce poměrně široká, pro ceny dorazili zástupci agentur i klientů, mezi oceněnými jsou i občanská sdružení či projekty měst a obcí. Povzbudivá je také skutečnost, že na stupních vítězů nestanuli jen velcí hráči a pražské společnosti, ale i malé agentury a klienti z různých míst ČR.“

Přehled vítězných projektů v jednotlivých soutěžních kategoriích:

Komunikační disciplíny:

Zlepši si techniku

Potraviny pomáhají – První národní potravinová sbírka

Index očekávání firem

BEZKOLA.cz

Utrhněte si svoji příležitost

Výmoly.cz

 

Oborové kategorie:

BEZKOLA.cz

Fitmin Pestaurace

Kampaň na podporu osvěty a správné léčby schizofrenie – Jsem jako ty

Fiktivní tisková konference

Zlepši si techniku

Utrhněte si svoji příležitost

Gulliverovy cesty

Ať ragby má své místo!

 

Komunikační nástroje:

Originál – jedinečný po všech stránkách
Vím proč

Stratocaching

Potraviny pomáhají – První národní potravinová sbírka

 

Absolutní vítěz:

BEZKOLA.cz

 

Všechny kategorie byly velmi dobře obsazené. Novinkou letošního ročníku byla kategorie „Zábava a sport“, ve které porotci vybírali ze 12 přihlášených projektů. K nejsilněji zastoupeným kategoriím patřily kategorie  B2C (43 projektů) a Společenská odpovědnost a filantropie (28 projektů) a Akce a události (22 projektů).

Meziroční srovnání počtu projektů a přihlášek za posledních 6 let:

ČCPR

2009

2010

2011

2012

2013

2014

PROJEKTY

63

95

102

136

118

146

PŘIHLÁŠKY

116

138

171

203

209

272

Profesní soutěž Česká cena za public relations je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům. Oceňovány byly PR projekty roku 2013, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

Veškeré informace o soutěži a uplynulých ročnících naleznete na: http://www.cenapr.cz
Vice informací poskytne:
Barbora Bělíková, výkonná ředitelka APRA, tel: +420 224 875 320+420 224 875 320 , e-mail: belikova@apra.cz