Obsah:
Slavnostní večer spojený s předáním cen vítězům patří již řadu let k vrcholným událostem oboru PR. Letos se ve 27. patře budovy City Tower sešlo přes 300 píáristů z celé republiky. Projekty 9. ročníku soutěžily ve 20 samostatných kategoriích a hodnotilo je 6 nezávislých porot složených ze 67 odborníků. Večerem provázel již tradičně Ondřej Hejma, trofej absolutního vítěze si odnesla Česká pojišťovna a AMI Communications za projekt BEZKOLA.cz. V tomto projektu Česká pojišťovna nápaditým způsobem upozornila na problematiku krádeží jízdních kol, když jich 14 nezabezpečených odložila v centrech největších měst.
Barbora Bělíková, výkonná ředitelka APRA k letošnímu ročníku ČCPR: „Těší nás, že zájem o oborové ceny trvale roste a s počtem přihlášek se rovnoměrně zvyšuje i jejich kvalita. Rovněž jsme rádi, že škála oceněných byla v letošním roce poměrně široká, pro ceny dorazili zástupci agentur i klientů, mezi oceněnými jsou i občanská sdružení či projekty měst a obcí. Povzbudivá je také skutečnost, že na stupních vítězů nestanuli jen velcí hráči a pražské společnosti, ale i malé agentury a klienti z různých míst ČR.“
Přehled vítězných projektů v jednotlivých soutěžních kategoriích:
Komunikační disciplíny:
Zlepši si techniku
Potraviny pomáhají – První národní potravinová sbírka
Index očekávání firem
BEZKOLA.cz
Utrhněte si svoji příležitost
Výmoly.cz
Oborové kategorie:
BEZKOLA.cz
Fitmin Pestaurace
Kampaň na podporu osvěty a správné léčby schizofrenie – Jsem jako ty
Fiktivní tisková konference
Zlepši si techniku
Utrhněte si svoji příležitost
Gulliverovy cesty
Ať ragby má své místo!
Komunikační nástroje:
Originál – jedinečný po všech stránkách
Vím proč
Stratocaching
Potraviny pomáhají – První národní potravinová sbírka
Absolutní vítěz:
BEZKOLA.cz
Všechny kategorie byly velmi dobře obsazené. Novinkou letošního ročníku byla kategorie „Zábava a sport“, ve které porotci vybírali ze 12 přihlášených projektů. K nejsilněji zastoupeným kategoriím patřily kategorie B2C (43 projektů) a Společenská odpovědnost a filantropie (28 projektů) a Akce a události (22 projektů).
Meziroční srovnání počtu projektů a přihlášek za posledních 6 let:
ČCPR |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
PROJEKTY |
63 |
95 |
102 |
136 |
118 |
146 |
PŘIHLÁŠKY |
116 |
138 |
171 |
203 |
209 |
272 |
Profesní soutěž Česká cena za public relations je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům. Oceňovány byly PR projekty roku 2013, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.
Veškeré informace o soutěži a uplynulých ročnících naleznete na: http://www.cenapr.cz
Vice informací poskytne:
Barbora Bělíková, výkonná ředitelka APRA, tel: +420 224 875 320+420 224 875 320 , e-mail: belikova@apra.cz