ním vítězem 5. ročníku České ceny za PR se stal projekt Bílé šrotovné, který pro Skupinu ČEZ zrealizovala agentura AMI Communications. Přehled vítězných projektů podle soutěžních kategorií je k dispozici na www.cenapr.cz.
Obsah:
Tiskové sdělení:
Absolutním vítězem 5. ročníku České ceny za PR se stal projekt Bílé šrotovné, který pro Skupinu ČEZ zrealizovala agentura AMI Communications. Celkové výsledky byly oznámeny během slavnostního vyhlašovacího večera, který se uskutečnil 9. června 2010 v Marriott Prague hotelu. Akci moderoval Ondřej Hejma. Přehled vítězných projektů podle soutěžních kategorií i fotogalerii z akce najdete na www.cenapr.cz.
O ocenění se letos v 5 tzv. základních, 8 tzv. doplňkových a 3 tzv. speciálních kategoriích ucházelo 95 projektů (celkem 135 přihlášek).
Kontakt:
Vladimír Bystrov, garant soutěže (vladimir.bystrov@bisonrose.cz), člen VR APRA
Pavla Schwingerová, výkonná ředitelka APRA (schwingerova@apra.cz, info@apra.cz)