Výsledky byly oznámeny ve všech 5 tzv. základních kategoriích i 11 doplňkových kategoriích. Kompletní přehled vítězných projektů (v příloze, popř. na www.cenapr.cz ). Celkem se ve 4. ročníku této soutěže (tj. v 16 kategoriích) sešlo 116 prací (63 v základních kategoriích, 53 v doplňkových). Nejvíce projektů bylo přihlášeno do kategorií B2C (23) a Corporate Responsibility and Philantrophy (19).

Vyhlašovatelem České ceny za public relations je APRA, partnery 4. ročníku soutěže byly: Česká marketingová společnost, PR Klub a Prague Marriott Hotel. Mediálním partnerem byl časopis Marketing&Media.

Foto v příloze, popř. od 11. 6. 2009 volně i pro média k dispozici na www.cenapr.cz (autor: Pavel Libora)

Za APRA

Vladimír Bystrov, člen VR APRA, garant soutěže

Pavla Schwingerová, výkonná ředitelka APRA

Asociace Public Relations Agentur (APRA) Na Poříčí 12 110 00 Praha 1

Tel.: +420 224 875 320-1

Fax: +420 224 875 322

e-mail: info@apra.cz

www.apra.cz , www.lspr.cz , www.cenapr.cz