Markéta pracuje v PR od roku 2007, pracovala v oblasti IT, FMCG, ale i HR a employer brandingu, pro giganty i start-upy. Má za sebou velké CSR projekty i práci s neziskovkami a nadacemi. Vždycky pracovala v agenturách, začínala v MMD (nyní Grayling), krásných 10 let strávila v AC&C PR, vedla FMCG tým v PR.Konektor a nyní pomáhá v PRAM Consulting.

Markéta je původně novinářka, pracovala v Českém rozhlasu. Vystudovala žurnalistiku na Univerzitě Karlově a po dvaceti letech se do školy vrátila – studuje znovu na FSV UK, tentokrát obor Strategická komunikace. Její nejsilnější stránkou jsou media relations a strategie.

Ve své práci nejraději pracuje s lidmi a příběhy. Z kampaní oceňovaných v ČR i v Evropě jsou nejznámější soutěž začínajících podnikatelů T-Mobile Rozjezdy, projekt Razíme cestu (z horníka programátorem) nebo B2B projekt pro HRisty Slušná káva (obě pro LMC). Z posledních let pak je nejsilnější Dříč roku realizovaný pro Kláštornou Kalcia (Kofola).