Markéta pracuje v PR od roku 2007, pracovala v IT, FMCG, ale i HR a employer brandingu, pro giganty i start-upy.  Má za sebou velké CSR projekty i práci s neziskovkami a nadacemi. Nyní vede FMCG a lifestylový tým v agentuře PR.Konektor.

Markéta je původně novinářka, vystudovala žurnalistiku na Univerzitě Karlově. Deset let strávila ve velkých médiích, nejdéle v Českém rozhlasu jako reportérka a moderátorka technologických a populárněvědeckých pořadů (Radiožurnál, Dvojka a Leonardo). I proto jsou její nejsilnější stránkou media relations a strategie.

Ve své práci nejraději pracuje s lidmi a příběhy. Z kampaní oceňovaných v ČR i v Evropě jsou nejznámější soutěž začínajících podnikatelů T-Mobile Rozjezdy, projekt Razíme cestu (z horníka programátorem) nebo B2B projekt pro HRisty Slušná káva (obě pro LMC). Z posledního roku pak je nejsilnější Dříč roku realizovaný pro Kláštornou Kalcia (Kofola).