PR Forum – Jak může PR ovlivňovat příjmy vaší firmy





Základní cena:

3 500.- Kč

Ceník:

Cena APRA:

3 000.- Kč

Cena PR klub:

3 000.- Kč
Ceny bez DPH

Popis:


Seminář z cyklu PR Forum poradí, jak díky public relations přispět k lepším prodejům. Z průzkumu mezi českými PR manažery vyplynulo, že rok 2016 byl pro firmy rokem budování značky. V uplynulém roce se lidé z PR oboru zaměřovali na digitální komunikaci, komunikaci na sociálních sítích a tvorbu obsahu. Jak ale zaručit, aby tyto aktivity přinesly firmám také vyšší prodeje? Patrik Schober z PR agentury PRAM Consulting v úvodu představí problematiku a účastníkům sdělí tipy, jak s pomocí PR, obsahu komunikace a dalších nástrojů zlepšit obchodní výsledky firmy. Poté ukáže konkrétní příklady úspěšných kampaní, kde PR a integrovaná komunikace prokazatelně pomohla firmám vyrůst k dosažení cílů a nárůstu zisku.
„To, že se firma začne více soustředit na obsah, digitální komunikaci a sociální sítě, ještě neznamená, že jí to zvýší příjmy. Tyto aktivity musí být provázány s komunikační kampaní, která má tvorbu příjmů vytyčenou ve svých konečných cílech,“ upozornil Patrik Schober. Podle něj jde v současnosti v PR branži o to, soustředit se na méně projektů, ale líp do nich zapojovat veřejnost, získávat nové kontakty a ty předávat marketingovému oddělení.
V dalších blocích budou mít prostor PR profesionálové, kteří se s účastníky podělí o své zkušenosti, jak díky PR zvýšili obchodní výsledky svých zadavatelů. Řečníci budou brzy zveřejněni.
Mediálním a obsahovým partnerem je Médiář.

Program semináře:

•  9.30 –10.00 Úvod do problematiky, Patrik Schober, Managing Partner PRAM Consulting
• 10.00 –10.30 Pavel Vlček, Communication Officer, mBank - Pro koho je PR opravdový “profit booster”? aneb “Perception is reality!”
• 10.30 – 11.00 Coffee break
• 11:00 – 11:30 Jitka Němečková, Corporate Communications Manager CZ&SK, Plzeňský Prazdroj - Fast-moving PR means really fast!
• 11.30 – 12.00 Vašek Sochor, vedoucí oddělení komunikace, Tipsport - „Budování dobrého jména: CSR jako investiční, nikoli nákladová položka“
• 12:00 – 12:30 – Coffee break
• 12:30 – 13:00 – Dominik Hrodek, Chief Marketing Officer, Deloitte Legal, "Hledáme obsahové příležitosti, vymýšlíme média. Komunikace byla je a bude vždy o obsahu."

 

 




Místo:


Ipsos, Slovanský dům

PŘIHLÁŠKA