Co je to dobrý příběh? Znamená to, že má šťastný konec? Nebo nám snad musí vyrazit dech dějový obrat na jeho konci? Zážitek. To je to, co čtenáře donutí podělit se o něj s ostatními. My marketéři milujeme dobré příběhy. Využíváme je k předání klíčové informace nebo konkrétního obsahu. Jak jsme ale skvělí ve vyprávění příběhů, tak už nejsme dostatečně dobří v jejich vytváření. A v tu chvíli přichází na scénu zážitkový marketing. Není to nic nového, a přesto ne každý ví, jak s ním pracovat. Co přesně je zážitkový marketing a tipy na to, jak ho v praxi použít, přináší originální text, který si můžete přečíst zde: https://blog.hubspot.com/marketing/how-experiential-marketing-works?utm_campaign=blog-rss-emails&utm_source=hs_email&utm_medium=email&utm_content=42665984#sm.00000su636v3v1cz2pqjuickrr2x0