Předvolební kampaň v boji o Pražský hrad vyvrcholila minulý týden. Agentura Ewing PR stojící po boku Michala Horáčka přichystala společně s interním týmem na závěr kampaně pro voliče netradiční překvapení. „Svoje síly jsme v poslední fázi kampaně napnuli především do sociálních sítí, které byly pro umístění odlehčeného obsahu a zároveň nesoucího důležité sdělení nejvhodnějším kanálem“ říká Radka Hrstková, která za Ewing kampaň vede, a dodává: „Přišli jsme proto s nápadem a společně s interním týmem Michala Horáčka jsme dali dohromady videomontáž rozhovoru Michala Horáčka s prezidentem Zemanem v pořadu ředitele TV Barrandov Jaromíra Soukupa.“

Myšlenka týmu byla jednoduchá. Víme, že Miloš Zeman dlouhodobě prohlašuje, že do žádné debaty chodit nebude, a také nechodil. Stejně tak víme, že TV Barrandov je jeden z hlavních komunikačních kanálů současného prezidenta. „Video, které mělo zásah přes milion reálných uživatelů, jsme koncipovali jako duel Zeman vs. Horáček. Graficky naklíčované záběry s Michalem Horáčkem jsme vložili do debat prezidenta Zemana s Jaroslavem Soukupem, které reálně proběhly v minulosti na TV Barrandov,“ doplňuje k myšlence videa Radka Hrstková. Tým video avizoval hned ráno krátkým teaserem, a to pouze na Facebooku. To vzbudilo nebývalý zájem médií, která ověřovala, zda k rozhovoru skutečně došlo. V 18. hodin téhož dne pak bylo video ke zhlédnutí v plné verzi, a odezva byla neuvěřitelná.

Našeho videa si všimla i média. Lidovky.cz ve svém článku „Zemanovi soupeři na Facebooku? Sází na Svěrákovu podporu nebo ‚fake‘ rozhovor u Soukupa“ zmínily naše video jako nejvýraznější počin soupeřů Miloše Zemana na Facebooku ve finále kampaně – www.lidovky.cz/jak-si-vedou-zemanovi-souperi-na-facebooku-sazi-na-podporu-sveraka-nebo-filmovy-stab-g3o-/zpravy-domov.aspx?c=A180110_104455_ln_domov_jho.

523568998303734.YdOVxTdxzY8m6HzLZEhf_height640.png